×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1394/09/09 - 09:31
  • بازدید : 1456
  • تعداد بازدید : 18
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

مراسم یادبود مهاجر الی الله مهندس قنبری در مسجدالنبی(ص) دانشگاه برگزار شد/آیین ترحیم باشکوه بعد از ٦٠ روز هجرت به سوی خدا

مراسم بزرگداشت مهاجر الی الله مرحوم مهندس قاسم قنبری با حضور رییس و معاونین دانشگاه، جمع کثیری از مدیران و همکاران دانشگاه، خانواده آن مرحوم و جمعی از مسوولان یکشنبه هشتم آذرماه در مسجدالنبی(ص) دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شد.

مراسم یادبود مهاجر الی الله مهندس قنبری در مسجدالنبی(ص) دانشگاه برگزار شد/آیین ترحیم باشکوه بعد از ٦

روابط عمومی معاونت درمان: مراسم بزرگداشت مهاجر الی الله مرحوم مهندس قاسم قنبری با حضور رییس و معاونین دانشگاه، جمع کثیری از مدیران و همکاران دانشگاه، خانواده آن مرحوم و جمعی از مسوولان یکشنبه هشتم آذرماه در مسجدالنبی(ص) دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شد.

 

در این مراسم که دکتر پالش رییس حوزه ریاست دانشگاه، دکتر عرشی معاون امور بهداشتی دانشگاه، دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین فرهادزاده مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر قاسمی برومند مدیر حراست دانشگاه، روسای مراکز و شبکه های بهداشت تابعه، معاون اطلاعات عملیات سپاه قدس، معاون حراست دفتر مرکزی وزارت بهداشت، نماینده سازمان حراست استان تهران، نماینده فرماندار شمیرانات، نمایندگان دانشگاههای علوم پزشکی ایران و  تهران و جمع کثیری از دانشگاهیان، همکاران، دوستان و آشنایان نیز حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن عرض تسلیت با خانواده آن مرحوم ابراز همدردی کردند. همچنین با قرائت فاتحه یاد و خاطره آن مرحوم را گرامی داشته و از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل آرزو کردند.

 

در این مراسم دکتر پیوندی رییس دانشگاه ضمن ابراز همدردی، ضایعه فقدان مهندس قنبری را به خانواده معزز ایشان و تمامی دانشگاهیان علوم پزشکی شهیدبهشتی تسلیت گفت.

 

وی با اشاره به ویژگیهای بارز شخصیتی آن مرحوم؛ وی را انسانی کوشا، صادق و بی آلایش برشمرد که همواره در تلاش بود به نحو شایسته ای در عرصه بهداشت و درمان دانشگاه و نظام سلامت خدمت رسانی کند.

 

دکتر پیوندی خطاب به همسر، برادر، مادر، خواهر و فرزندان آن بزرگوار تاکید کرد: ما را نیز در غم خود شریک بدانید، ما نیز همکار عزیزی را از دست دادیم. یاد و نام و خاطرات نیک مهندس قاسم قنبری در ذهن ما و دانشگاه حک شده است و همواره جاویدان است.

 

همچنین در این مراسم يادبود محمود قنبری برادر مهندس قنبری ضمن تقدیر از مسوولان دانشگاه از ابراز همدردی مردم و مسوولان تجلیل کرد و با اشاره به ویژگیهای شخصیتی برادر مرحومش به ذکر خاطراتی پرداخت.

 

وی اظهار داشت: از فاجعه  منا تا به امروز روز بیش از  60 روز می گذرد، در این دوران عالمی شبیه خواب و برزخ برای ما بوجود آمد. گاه با حرفی امیدوار می شدیم و گاه ناامید، و تنها لطف و همدردی مردم و مسوولان مرحمی بر دل داغدیده ما بود.

 

گفتنی است مهاجر الی الله مهندس قاسم قنبری که برای خدمت رسانی زائران به مکه عزیمت کرده بود و در فاجعه تاسف بار منا به دیدار معبود شتافت، پیکر مطهرش در سرزمین وحی به خاک سپرده شده است.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 26122
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست