×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/04/26 - 10:51
  • بازدید : 58
  • تعداد بازدید : 57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بررسی اقدامات حوزه درمان در نشست شورای مدیران دانشگاه

مردم با رعایت اصول بهداشتی کادر درمان را یاری کنند

اقدامات حوزه درمان با حضور دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه و مدیران معاونت درمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت

مردم با رعایت اصول بهداشتی کادر درمان را یاری کنند

اقدامات حوزه درمان با حضور دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه و مدیران معاونت درمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، معاون درمان دانشگاه در این نشست ضمن اشاره به شیوع نوع جهش یافته بیماری کرونا و مشکلاتی که این بیماری برای کشور و حوزه درمان ایجاد کرده است، از زحمات شبانه روزی کادر مراکز درمانی کشور بویژه همکاران درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تقدیر و تشکر کرد.

 

معاون درمان دانشگاه، بر توجه مدیران به افزایش تعداد بازدیدهای نظارتی، حضور مدیران ستادی از مراکز درمانی، ارائه راهکارهای کارشناسی در رفع مسائل و مشکلات مراکز درمانی و توزیع مناسب خدمات تاکید کرد.

 

 دکتر میرهاشمی با اشاره به شیوع مجدد ویروس جهش یافته بیماری کرونا در کشور و خستگی کادر درمانی با توجه به طولانی شدن شیوع این بیماری و همچنین شرایط موجود، از مردم خواست با رعایت اصول بهداشتی، تا پایان دوره واکسیناسیون کادر درمان را یاری کنند.

 

سپس پیرامون بهره برداری بخش های بیمارستان های کودکان مفید، مفتح ورامین و اختر، بهبود سطح کیفی بازدیدهای نظارتی بویژه بازدیدهای بیمارستانی، بررسی وضعیت دستگاه های اکسیژن ساز بیمارستان ها،ارائه خدمات مناسب به بیماران در مراکز درمانی و حوزه معاونت درمان و برخی از موارد مرتبط با حوزه درمان به بحث و گفتگو پرداختند.

 

نشست شورای مدیران معاونت درمان با حضور دکتر چوبان معاون فنی، دکتر یثربی معاون اجرایی و مدیران مجموعه درمان در صبح روز چهارشنبه 23 تیر ماه برگزار شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 106407
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست