×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/03/13 - 10:05
  • بازدید : 1146
  • تعداد بازدید : 22
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

مسابقه بزرگ کتابخوانی برگزار می شود

واحد قرآن و عترت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به منظور بهره مندی هرچه شایسته تر از برکات ماه مبارک رمضان، مسابقه کتابخوانی برگزار می کند

مسابقه بزرگ کتابخوانی برگزار می شود

معاونت درمان: واحد قرآن و عترت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به منظور بهره مندی هرچه شایسته تر از برکات ماه مبارک رمضان و با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی در ارتقاء سطح دانش و بینش جامعه و استقبال دانشگاهیان عزیز از این مهم، مسابقه کتابخوانی برگزار می کند.

 

بر اساس اعلام این واحد مسابقه بزرگ کتابخوانی از کتاب ارزشمند آشنایی با قرآن ۶–اثر استاد شهید مرتضی مطهری(تفسیر آیاتی از سوره های رحمان، واقعه،حدید،حشر،ممتحنه) ویژه دانشجویان،کارکنان و اساتید برگزار خواهد شد.

 

رابطان قرآن یا نمایندگان روابط عمومی معاونت ها، دانشکده ها، شبکه ها و مراکز بهداشت و درمان، مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی و مراکز تحقیقاتی تا ۱۳ خردادماه مهلت دارند جهت ثبت نام به واحد قرآن و عترت مدیریت تعالی فرهنگی و فوق برنامه واقع در ساختمان شماره ۲ ستاد دانشگاه، طبقه سوم، مراجعه کنند.

 

قابل ذکر است، آزمون کارکنان در تاریخ ۲۰ الی ۲۲ خرداد و به صورت الکترونیکی از طریق سامانه آزمون در وب سایت معاونت دانشجویی و فرهنگی به نشانی http://sca.sbmu.ac.ir برگزار می شود.

 

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 62991
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست