×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/01/31 - 12:24
  • بازدید : 1182
  • تعداد بازدید : 28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

معاونت درمان با گروه اقتصاد درمان دانشکده مدیریت و آموزش پزشکی دانشگاه در حوزه پژوهش همکاری می کند

جلسه هم اندیشی میان اعضای هیات علمی دانشکده مدیریت و آموزش پزشکی و حوزه معاونت درمان تشکیل شد

معاونت درمان با گروه اقتصاد درمان دانشکده مدیریت و آموزش پزشکی دانشگاه در حوزه پژوهش همکاری می کند

روابط عمومی معاونت درمان: جلسه هم اندیشی میان اعضای هیات علمی دانشکده مدیریت و آموزش پزشکی و مدیران و همکاران معاونت درمان روز چهاشنبه 28 فروردین ماه در معاونت درمان تشکیل شد.

 

دکتر هاشمی معاون فنی معاونت درمان در ابتدای جلسه، با بیان لزوم همکاری و تعامل موثر میان حوزه درمان و پژوهش، بر همکاری و حمایت معاونت درمان با دانشکده و دانشجویان برای انجام پژوهش ها و رفع موانع موجود تاکید کرد.

 

دکتر ملاجعفری مدیر اقتصاد درمان و آمار معاونت نیز، استفاده از پتانسیل های دانشکدها در ارتقاء بهره وری بیمارستان ها و و یافتن راه حل های عملی برای مشکلات حوزه درمان، و توسعه فعالیتهای پژوهشی در حوزه درمان را سازنده توصیف کرد.

 

همچنین دکتر مصطفوی؛ دبیر کمیته تحقیق و توسعه معاونت درمان به بیان مطالبی پیرامون برقراری ارتباط موثر میان حوزه درمان و پژوهش و انجام طرح هایی متناسب با نیازهای مراکز درمانی و به عبارت دیگر کاربردی تر کردن پژوهش ها پرداخت.

 

سپس دکتر جهان مهر، مدیر گروه اقتصاد درمان دانشکده مدیریت و آموزش پزشکی، و سایر استادان مدعو ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه، آن را به عنوان فتح بابی برای همکاری های بیشتر معرفی کردند.

 

شایان ذکر است، تشخیص چالش های حوزه درمان و اولویت بندی آنها، تحلیل ریشه ای مشکلات بیمارستان ها و بیماران، تسهیل دسترسی به داده های بیمارستانی، تحلیل نواقص سامانه های مورد استفاده در بیمارستان از جمله موضوعات مورد اشاره از سوی استادان مدعو بود.

 

تدوین تفاهم نامه همکاری میان دانشکده و معاونت درمان، تداوم تشکیل جلسات در بلند مدت و تشکیل کارگروه مشترک از مهمترین مصوبات این نشست بود.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 76704
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست