×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/01/06 - 21:21
  • بازدید : 988
  • تعداد بازدید : 118
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

معاون اجتماعی دانشگاه از مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی مسیح دانشوری و شهدای تجریش بازدید کرد

دکتر خدادوست معاون اجتماعی دانشگاه به همراه دکتر ملاجعفری مدیر اقتصاد سلامت و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان در ششمین روز از فروردین ماه از مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش و مسیح دانشوری بازدید کرد

معاون اجتماعی دانشگاه از مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی مسیح دانشوری و شهدای تجریش بازدید کرد

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر خدادوست معاون اجتماعی دانشگاه به همراه دکتر ملاجعفری مدیر اقتصاد سلامت و مدیریت خدمات تعالی بالینی معاونت درمان در ششمین روز از فروردین ماه از مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش و مسیح دانشوری بازدید کرد.

 

دکتر خدادوست معاون اجتماعی دانشگاه و دکتر ملاجعفری با حضور در این دو مرکز از بخش های مختلف بازدید و نحوه خدمت رسانی به بیماران را بررسی کردند.

 

 

در بازدید از بیمارستان مسیح دانشوری که با همراهی معاون آموزشی، مدیرپرستاری و رئیس امور اداری بیمارستان انجام شد، معاون اجتماعی دانشگاه با حضوردربخش های دیالیز، داخلی، عفونی، ای سی یو تی بی، اورژانس، درمانگاه، ای سی یو اروژانس و داروخانه این مرکز نحوه خدمت رسانی به بیماران و مراجعان را مورد ارزیابی قرار داد.

 

 

وی ضمن تقدیر از تلاش های همکاران در ایام تعطیلات نوروزی با بیماران به گفتگو پرداخت و میزان رضایتمندی آنان از خدمات ارایه شده را جویا شد .

دکتر خدادوست در بازدید از بیمارستان شهدای تجریش نیز با حضور در بخشهای مختلف نظیراورژانس، ICU، جنرال، تروما ، تصویربرداری ، سی تی اسکن و... از نزدیک روند ارایه خدمات به بیماران را مورد ارزیابی قرار داد.

 

 

وی ضمن عیادت و دلجویی از بیماران و همراهان آنها به بررسی روند درمان تعدادی از آنان پرداخت و رضایتمندی آنان را در رابطه با نحوه ارایه خدمات درمانی در این مرکز جویا شد که مطلوب بود.

 

 

وی همچینین ضمن دیدار و گفتگو با کادر درمانی،پزشکان و پرستاران، از تلاش های پرسنل برای خدمات رسانی به بیماران و مراجعان در ایام تعطیلات نوروزی قدردانی کرد.

 

همچنین کارشناسان نظارتی حوزه معاونت درمان نیز در ششمین روز از بازدیدهای شبانه روزی سرزده، از بیمارستان های شهید مدرس، زعیم و شهدای شهرستان پاکدشت، بقیه اله الاعظم، رسالت، نگاه، امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه و ولیعصر ناجا بازدید کردند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 75826
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست