×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/06/05 - 17:04
  • بازدید : 264
  • تعداد بازدید : 245
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در چهارمین نشست شورای مدیران معاونت درمان :

معاون درمان از افتتاح مرکز طب کار پایش سلامت دانشگاه خبر داد

معاون درمان دانشگاه، راه اندازی این مرکز خدمات تشخیصی و درمانی با مشارکت گروه مپنا را سرآغاز یک همکاری موفق برای ارتقاء سلامتی جامعه بویژه همکاران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانست.

معاون درمان از افتتاح مرکز طب کار پایش سلامت دانشگاه خبر داد

معاون درمان دانشگاه در چهارمین نشست شورای مدیران معاونت درمان، از افتتاح مرکز طب کار پایش سلامت در روزهای آینده خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر رضا زندی معاون درمان دانشگاه ضمن تبریک هفته دولت، راه اندازی این مرکز خدمات تشخیصی و درمانی با مشارکت گروه مپنا را سرآغاز یک همکاری موفق برای ارتقاء سلامتی جامعه بویژه همکاران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانست.

 

وی، بر پایش دوره ای سلامتی کارکنان و ایجاد تلاش برای افزایش امید، علاقه مند کردن و القاء حس ارزشمندی به نیروی انسانی - بعنوان یکی از مهمترین نگرش های مدیریتی، تاکید کرد.

 

معاون درمان دانشگاه در این نشست، بهره گیری از تکنولوژی جدید و حذف فرایندهای فیزیکی را یک اولویت سیاستگذاری کلان کشوری و یک حرکت مهم در کنار گذاشتن روزمرگی های اداری توصیف کرد.

 

در چهارمین نشست شورای مدیران معاونت درمان دانشگاه با حضور کلیه مدیران ستادی، پیرامون مسائل مرتبط با حوزه درمان بویژه راه اندازی میز خدمت الکترونیک، برگزاری انتخابات نظام پرستاری، برنامه سلامت مادر و نوزاد و قوانین ابلاغ شده در حوزه درمان، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.   

 

گفتنی است چهارمین نشست شورای مدیران با حضور دکتر رضا زندی معاون درمان دانشگاه و مدیران ستادی این معاونت بصورت ماهانه برگزار می شود.

 

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان
  • کد خبر : 130856
کلید واژه

تصویر

چهارمین نشست شورای مدیران معاونت درمان چهارمین نشست شورای مدیران معاونت درمان

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست