×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/01/29 - 08:02
  • بازدید : 1903
  • تعداد بازدید : 28
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

معاون درمان دانشگاه در جمع روسای بیمارستان ها غیرآموزشی دانشگاه تاکید کرد: تدوین یک برنامه علمی برای رسیدن به اهداف حوزه درمان ضروری است/ تجهیز بیمارستان شهرستان های تابعه استان تهران یک اصل مهم است

اولین جلسه روسا و مدیران بیمارستانهای غیر آموزشی دانشگاه به منظور هم افزایی و استفاده از تجارب بررسی مشکلات و موانع در راستای خدمت رسانی بهتر با حضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه برگزار شد.

اولین نشست روسای بیمارستان ها غیرآموزشی مراکز تابعه با حضور معاون درمان

روابط عمومی معاونت درمان: نخستین جلسه روسا و مدیران بیمارستانهای غیر آموزشی دانشگاه با حضور دکتررحمانی معاون درمان دانشگاه روز پنج شنبه 26 فروردین ماه در بیمارستان سوم شعبان دماوند برگزار شد.

 

در این نشست که به منظور هم افزایی و استفاده از تجارب بررسی مشکلات و موانع در راستای خدمت رسانی بهتر برگزار شد؛ دکتر رضائی مشاور اجرایی معاون درمان،مدیران معاونت درمان،روسا و مدیران بیمارستانهای دولتی و غیر آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز حضور داشتند.

 

در ابتدای نشست دكتر مسلمی فرد رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند درخصوص نکات مثبت نظام سلامت و چالشهای پیش‌رو،  فرصتها و ابهامات مطرح در این زمینه و چگونگی جلب مشارکت حداکثری متخصصان مطالبی را بیان کرد.

 

دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه در این نشست بر لزوم تدوین یک برنامه علمی برای رسیدن به اهداف تعیین شده در حوزه درمان تاکید کرد و تجهیز بیمارستان شهرستان های تابعه استان تهران را یک اصل مهم برشمرد.

 

 وی افزود: بیمارستان شهرستان های تابعه استان تهران باید از نظر تجهیزات و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات درمانی به حد قابل قبولی برسد، تا علاوه بر افزایش رضایت مندی شهروندان از مراجعه بیماران به مرکز استان جلوگیری کند.

 

دکتر رحمانی رعایت نکات بهداشتی یکی از شروط سلامتی دانست و خاطرنشان کرد:  تعامل مناسب بین بیمارستان ها و شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها عامل مهمی در افزایش سطح رضایتمندی و استفاده بهینه از امکانات موجود است و درصورت تعامل و همسویی هر چه بیشتر این دو حوزه می توان علاوه بر ارائه خدمات بهتر در راستای ارتقای سلامت شهروندان گام های موثرتری برداشت.

 

وی در ادامه اظهار داشت: بیمارستانهای غیر آموزشی با انجام فعالیتهای پژوهشی و مشارکت موثر و علمی تر  با معاونت پژوهشی،  واحد اقتصاد درمان و فناوری سلامت معاونت درمان و سایر حوزه های مرتبط در این حوزه می توانند گام های موثرتری در اجرا و ارتقای اهداف طرح تحول نظام سلامت بردارند.

 

دکتر رحمانی در خاتمه سخنان خود ضمن ارایه رهنمودهای لازم در خصوص نظرات مطرح شده از سوی روسای بیمارستان ها و مدیران بر تداوم این جلسات در فواصل منظم زمانی و تعیین یک دبیر تاکید کرد.

 

گفتنی است در این نشست درخصوص موضوعاتی نظیر تشکیل کمیته های تخصصی، نحوه تامین کادر درمانی، تجهیز بیمارستان ها، آموزش نیروهای تخصصی و غیر تخصصی و رفع مشکلات موجود بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 30546
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست