×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/08/30 - 09:58
  • بازدید : 128
  • تعداد بازدید : 126
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

معاون درمان دانشگاه در روز جهانی کودک از زحمات همکاران گروه اطفال قدردانی کرد

دکتر سعید کریمی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی به مناسبت روز جهانی کودک از زحمات و تلاش کادر درمانی گروه اطفال تشکر و قددرانی کرد

معاون درمان دانشگاه در روز جهانی کودک از زحمات همکاران گروه اطفال قدردانی کرد

دکتر سعید کریمی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی به مناسبت روز جهانی کودک از زحمات و تلاش کادر درمانی گروه اطفال تشکر و قددرانی کرد. ک

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، متن پیام معاون درمان به شرح زیر است:

 

روز جهانی کودک یادآور گل هایی است که سرچشمه‌های امید فردا هستند، سرچشمه هایی که جنب و جوش شیرین، نگاه‌های پر زرق و برق همراه با شادی و کنجکاوی از آن‌ها می‌بارد و لبخندی که نمونه بارزی از عشق و محبت و انسانیت است.

 

کودکان گل های با طراوت زندگی خانواده ها و امید آینده یی پایدار و روشن برای هر جامعه یی هستند، کودکانی که با دستان کوچک شان آینده ای بزرگ را به تصویر خواهند کشید.

 

روز جهانی کودک فرصت مناسبی برای یاد آوری اهمیت و جایگاه استادان، پزشکان اطفال، کادر پرستاری و مامایی و پرسنل بخش های کودکان و نوزادان در نظام سلامت ملی و تجلیل و قدردانی از خدمات خالصانه و زحمات بی شائبه این گروه از همکاران و توجه به دیدگاه و انتظارات ایشان است.

 

گروه اطفال به عنوان یکی از اعضای خانواده پزشکی کشور به واسطه مهارت، دانش، ایثار، اخلاص و معنویات خویش که همواره نوید بخش حیات، نشاط و سلامت برای خانواده های ایرانی بوده و بویژه با توفیقات چشمگیر و خدمات ارزنده در جهت تامین سلامت مادر و کودک مایه مباهات نظام سلامت به شمار می آیند

 

اینجانب به بهانه فرارسیدن 30 آبان ماه مصادف با روز جهانی کودک، ضمن تبریک روز جهانی به کودکان سرزمین ایران و جهان و خانواده‌ها، از زحمات شما تلاشگران که وظیفه دشوار و حیاتی حفظ سلامت مادر و نوزاد را به عهده دارید، تشکر و قدردانی می کنم.

 

از خداوند مهربان برای همه کودکان و همه‌ی کسانی که قلبشان برای کودکان می‌تپد، جهانی پر از صلح و آرامش، دل‌هایی پر از شادی و لبخند آرزو می‌کنم.

 

دکتر سعید کریمی

معاون درمان دانشگاه

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 110288
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست