×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/07/24 - 12:11
  • بازدید : 697
  • تعداد بازدید : 59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

معاون درمان دانشگاه در پیامی درگذشت دکتر محمد فقیهی را تسلیت گفت

دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی درگذشت دکتر محمد فقیهی عضو هیئت علمی بازنشسته دانشگاه را تسلیت گفت

معاون درمان دانشگاه در پیامی درگذشت دکتر محمد فقیهی را تسلیت گفت

دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی درگذشت دکتر محمد فقیهی عضو هیئت علمی بازنشسته دانشگاه را تسلیت گفت.


به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در متن این پیام آمده است:


درگذشت همکار و چهره تاثیرگذار علمی دانشگاه، دکتر محمد فقیهی که سال های متمادی از عمر گرانمایه اش را در کسوت عضو هیات علمی دانشگاه صرف علم اندوزی و تعلیم و پرورش نسل جوان کرد، پس از مبارزه با بیماری کووید 19 موجب تاسف و تاثر دانشگاهیان علوم پزشکی شهیدبهشتی شد.

 

در گذشت دکتر فقیهی عضو هیات علمی بازنشسته این دانشگاه، برای جامعه پزشکی و خانواده دانشگاه ضایعه ای است دردناک و غیرقابل باور و بدون شک طنین گام های بلند این استاد فقید در مسیر علم و خدمت به خلق تا ابد در گوشه گوشه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جاودان خواهد بود.


ضمن عرض تسلیت به جامعه پزشکی، خانواده محترم و تمامی همکاران ایشان، از خداوند منان برای روح این عزیز از دست رفته طلب آمرزش و آرامش ابدی و برای خانواده گرانقدر ایشان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.


دکتر سیدهادی میرهاشمی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

گفتنی است دکتر محمد فقیهی، متخصص چشم، فوق تخصص جراحی پلاستیک چشم و انحراف چشم عضو هیئت علمی بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بود که ۱۰ سال ریاست مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی طرفه را در کارنامه داشت. این استاد فقید با کوله بار سنگینی از تجارب علمی و پژوهشی پس از روزها نبرد با بیماری کرونا دیروز جان به جان آفرین تسلیم کرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 97611
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست