×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/12/28 - 14:15
  • بازدید : 1185
  • تعداد بازدید : 15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

معاون درمان وزارت بهداشت و رئیس دانشگاه از ارائه خدمات درمانی در بیمارستان امام حسین(ع) بازدید کردند

در آستانه فرار رسیدن سال جدید، دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و دکتر آقاجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور در بخش های مختلف بیمارستان امام حسین(ع) از روند ارائه خدمات درمانی بازدید کردند

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت و رئیس دانشگاه از ارائه خدمات درمانی در بیمارستان امام حسین(ع)

معاونت درمان: در آستانه فرار رسیدن سال جدید، دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و دکتر آقاجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دوشنبه ۲۸ اسفندماه با حضور در بخش های مختلف بیمارستان امام حسین(ع) از روند ارائه خدمات درمانی بازدید کردند. در ادامه این بازدید، رئیس دانشگاه از بیمارستان تخصصی مفید نیز بازدید کرد.

 

در این بازدید، خدمات درمانی در بخش های اورژانس، رادیوتراپی، شیمی درمانی، icu، ccu، بخش روان و سایر بخش های تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

معاون وزیر بهداشت همچنین با حضور در Cleanroom بیمارستان، ارائه خدمات این بخش را مثبت ارزیابی کرد و آن را گامی مهم در ارائه خدمات مطلوب تر به بیماران سرطانی دانست.

 

دکتر جان بابایی طی نشستی با رئیس دانشگاه و مسئولین بیمارستان ضمن تقدیر از خدمات عمده ارائه شده در مرکز درمانی امام حسین(ع) از اراده وزارت بهداشت به منظور توسعه زیرساخت ها در این مرکز خبر داد.

 

دکتر آقاجانی رئیس دانشگاه نیز در این دیدار ضمن تأکید بر ارائه خدمات تخصصی در ایام تعطیلات نوروزی در همه مراکز درمانی دانشگاه گفت: مرکز درمانی امام حسین(ع) تنها بیمارستان دانشگاهی در شرق تهران می باشد که بار خدمات تخصصی در این منطقه را به دوش می کشد.

 

رئیس دانشگاه در ادامه خواستار حمایت های وزارت بهداشت و تسریع در جهت توسعه بخش های درمانی و همچنین تکمیل بیمارستان تخصصی درمان سرطان در این مرکز شد.

 

در ادامه بازدید از مراکز درمانی دانشگاه، دکتر آقاجانی و هیأت همراه امروز ۲۸ اسفندماه از روند ارائه خدمات در بیمارستان تخصصی کودکان مفید بازدید کردند.

 

دکتر آقاجانی با حضور در بخش های NICU، PICU، دیالیز و اورژانس ضمن دیدار با کادر درمانی و عیادت از بیماران بستری، از ارائه خدمات در این بخش ها ابراز رضایت کرد.

 

وی در جمع کادر درمانی بیمارستان مفید، ارائه خدمات در ایام تعطیلات را بسیار مهم برشمرد و برحضور پزشکان متخصص در این ایام تأکید کرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 59794
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست