×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/11/12 - 10:26
  • بازدید : 60
  • تعداد بازدید : 59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام معاون درمان دانشگاه در آغاز ایام دهه فجر :

نام مجاهدین و شهدای سلامت در کنار ایثارگران و شهدای اسلام و انقلاب ثبت است

دکتر رضا زندی معاون درمان دانشگاه در پیامی به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر، این حماسه غرورآفرین را به مردم عزیز کشور بویژه همکاران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبریک گفت

نام مجاهدین و شهدای سلامت در کنار ایثارگران و شهدای اسلام و انقلاب ثبت شد

دکتر رضا زندی معاون درمان دانشگاه در پیامی به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر، این حماسه غرورآفرین را به مردم عزیز کشور بویژه همکاران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، متن پیام معاون درمان دانشگاه به شرح ذیل می باشد:

 

بنام خداوند جان آفرین

 

هم میهنان و همکاران گرامی

با سلام و احترام

 

       بهمن ماه که از راه می رسد یاد و خاطره عطر میخک ها، آذین بندی ها و فریادهای عاشقان و منتظران امام،نویدبخش حماسه و الگوی بزرگی است که مردم ایران با عشق شان به اسلام و ایران برای تاریخ جهان ساختند.

 

طلیعه فجر انقلاب اسلامی جلوه گر حماسه و سرافرازی ملتی است که توانست حکومتی الهی را در این مرزوبوم که هر روز درخت اعتبار و شکوهش پربارتر و تنومند تر میشود، تثبیت کند.

 

روزهای بحرانی مبارزه با مهار بیماری کرونا در کنار چهل و سه سال استقامت و پایمردی ملت ایران، با همه مصائب تلخ و شیرین بار دیگر توانمندی های فرزندان وطن را در خودکفایی، استقلال و همراهی در حفظ سلامتی مردم به تصویر کشید. و مجاهدت حوزه سلامت و نام شهدای سلامت در کنار ایثارگران و شهدای اسلام و انقلاب ثبت است.

 

اینجانب در آغاز ایام الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و تبریک پیروزی انقلاب اسلامی،بار دیگر همت متعالی، مسوولانه و ایثارگرانه فرزندان خانواده بزرگ نظام سلامت کشور را از صمیم قلب ارج نهاده و قدردان ایشان هستم

.

امیدوارم با همدلی و همزبانی همچنان پرتلاش در راه سلامت و درمان و بازگشت سلامتی و مهار بیماری کرونا همانند دیگر بحران ها موفق بوده، و از پیشگاه خداوند بزرگ سعادتمندی، بهروزی و توفیقات روزافزون را برای همگان خواستارم.

 

معاون درمان دانشگاه

دکتر رضا زندی

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 113218
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست