×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/01/18 - 12:48
  • بازدید : 1815
  • تعداد بازدید : 27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

نجات جان بیمار 36 ساله با تلاش کادر درمان بیمارستان شهید مدرس در ایام تعطیلات نوروز

دکتر هاشمی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه از نجات یک بیمار قلبی 36 ساله در ایام تعطیلات و در هفتمین روز سال جدید در بیمارستان مدرس توسط پزشکان فوق تخصص خبر داد.

نجات جان بیمار 36 ساله با تلاش کادر درمان بیمارستان شهید مدرس در ایام تعطیلات نوروز

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر هاشمی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه از نجات یک بیمار قلبی 36 ساله در ایام تعطیلات و در هفتمین روز سال جدید در بیمارستان مدرس توسط پزشکان  فوق تخصص خبر داد.

 

دکتر هاشمی درخصوص اعزام این بیمار گفت: در هفتمین روز سال جدید بیمار که با درد در ناحیه شکم و قفسه سینه در ساعت 2.30 دقیقه بامداد به بیمارستان امام حسین(ع) مراجعه کرده بود، با تشخیص دایسکشن آئورت توسط متخصص مقیم طب اورژانس به ستاد هدایت دانشگاه ارجاع داده شد و سپس و با هماهنگی های صورت گرفته توسط ستاد به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد.

 

وی در ادامه گفت: با ورود این بیمار به بیمارستان شهداء تجریش و انجام اقدامات تشخیصی فوق تخصصی و تشخیص دایسکشن آئورت توراسیک توسط متخصص مقیم جراحی عروق و اعلام مجدد به ستاد هدایت مبنی بر نیاز به جراح قلب، با هماهنگی های صورت گرفته توسط ستاد هدایت دانشگاه بیمار بدون فوت وقت به بیمارستان شهید مدرس منتقل شد.

 

وی یادآور شد: این بیمار در حداقل زمان مورد نیاز جهت تشخیص و شروع اقدامات درمانی دربیمارستان مدرس مورد عمل جراحی فوق تخصصی قلب و عروق ( دایسکشن آئورت صعودی  وتوراسیک به همراه ترمیم نارسایی دریچه میترال ) در مدت زمان 8 ساعت قرار گرفت.

 

دکتر هاشمی اسامی تیم جراحی را دکتر محمود بهشتی منفرد و دکتر حسین ضرغام احمدی متخصصین جراحی قلب  وعروق و دکتر علی دباغ بعنوان متخصص بیهوشی به همراه تیم پرستاری اعلام کرد که موفق شدند این عمل را در مدت زمان 8 ساعت با موفقیت انجام و جان بیمار را نجات دهند.

 

دکتر هاشمی در خاتمه از زحمات بی دریغ کادر پزشکی، پرستاری و سایر کارکنان درمانی که در ایام تعطیلات نوروز به ارائه خدمات درمانی به هموطنان پرداختند، تشکر و قدردانی کرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 30276
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست