×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/09/13 - 10:27
  • بازدید : 579
  • تعداد بازدید : 85
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان علوم پزشکی شهید بهشتی:

نشست آموزشی سنجه های اعتباربخشی ویژه کارشناسان تغذیه بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

نشست توجیهی آموزشی در خصوص سنجه های اعتباربخشی تغذیه و رژیم درمانی با حضور 60 نفر از کارشناسان تغذیه مراکز دولتی، خصوصی و وابسته به ارگان ها در معاونت درمان برگزار شد

نشست آموزشی سنجه های اعتباربخشی ویژه کارشناسان تغذیه بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهش

روابط عمومی معاونت درمان: نشست توجیهی آموزشی در خصوص سنجه های اعتباربخشی تغذیه و رژیم درمانی با حضور 60 نفر از کارشناسان تغذیه مراکز دولتی، خصوصی و وابسته به ارگان ها در روز سه شنبه 12 آذرماه در معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.

 

نشست مذکور با هدف افزایش دانش، آگاهی و توانمندسازی کارشناسان تغذیه در زمینه اعتباربخشی سال جاری و با خیر مقدم دکتر مرضیه نوربخش مدیر خدمات بیمارستانی معاونت درمان  و تبین اهداف برگزاری این جلسه آغاز شد.

 

سپس خانم پیرمحمدی کارشناس ارشد و بازرس حوزه اعتبار بخشی معاونت درمان به تشریح سنجه های محور تغذیه و رژیم درمانی در خصوص ارزیابی تغذیه بیماران براساس ضوابط مندرج در سنجه ها پرداخت.

 

در ادامه کارشناس تغذیه معاونت درمان به پاسخگویی درخصوص ابهامات و سئوالات مطرح شده در خصوص دستورالعمل ها و فرم های ابلاغی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تبین شرح وظایف کارشناسان تغذیه مراکز، اهمیت نقش آنها در بهبود روند درمان و پیشگیری از سوء تغذیه با تکمیل صحیح فرم ارزیابی، غربالگری و پیگیری تغذیه پرداخت.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 85998
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست