×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/06/29 - 10:58
  • بازدید : 1343
  • تعداد بازدید : 17
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

نشست بررسی راهکارهای طبابت بالینی فرایند تزریق خون با حضور مدیران و کارشناسان معاونت درمان

جلسه بحث و بررسی پیرامون راهکار طبابت بالینی فرآیند تزریق خون با حضور کارشناسان و مدیران معاونت درمان در روز سه شنبه 28 شهریور ماه در بیمارستان کودکان مفید برگزار شد

نشست بررسی راهکارهای طبابت بالینی فرایند تزریق خون

روابط عمومی معاونت درمان: جلسه بحث و بررسی پیرامون راهکار طبابت بالینی فرآیند تزریق خون با حضور کارشناسان و مدیران معاونت درمان در روز سه شنبه 28 شهریور ماه در بیمارستان کودکان مفید برگزار شد.

 

با ابلاغ راهنماهای بالینی تدوین شده از سوی دفتر ارزیابی، تدوین استاندارد و تعرفه سلامت معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، در این نشست پیرامون چالش های اجرای راهنماهای بالینی بحث و تبادل نظر انجام شد.

 

در خاتمهبا توجه به اهمیت اجرای راهنمای بالینی تزریق خون در کودکان مبتلا به تالاسمی و بالابودن مراجعات این بیماران به بیمارستان کودکان مفید برای دریافت خدمت، مقرر شد راهنمای بالینی فوق الذکر پس از برگزاری جلسه با استادان کودکان و گروه خون و آنکولوژی و بررسی چگونگی اجرای آن در بیمارستان، نتایج حاصله به معاونت درمان دانشگاه ارسال شود.

 

گفتنی است در این نشست دکتر ملاجعفری سرپرست مدیریت اقتصاد درمان، استاندارد و فناوری سلامت، دکتر عظیمی سرپرست اداره پرستاری، دکتر روحانی معاون درمان بیمارستان مفید،دکتر ملیح کارشناس اقتصاد درمان، مومنی مترون بیمارستان حضور داشتند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 51868
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست