×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/12/06 - 10:03
  • بازدید : 1264
  • تعداد بازدید : 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

نشست مشترک مسئولین بهبود کیفیت و رابطین آموزش بیمارستان های دولتی در معاونت درمان

جلسه مشترک مسئولین بهبود کیفیت و رابطین آموزش مراکز تابعه در معاونت درمان برگزار شد

نشست مشترک مسئولین بهبود کیفیت و رابطین آموزش بیمارستان های دولتی در معاونت درمان

روابط عمومی معاونت درمان: جلسه مشترک مسئولین بهبود کیفیت و رابطین آموزش مراکز تابعه در روز شنبه 5اسفندماه در معاونت درمان برگزار شد.

 

در این جلسه که جمعی از کارشناسان معاونت درمان هم حضور داشتند، محمودی مسئول آموزش معاونت درمان ضمن بیان خلاصه نتایج جلسات قبل و اهداف جلسه، گفت: جلسات مشترک بهبود کیفیت و آموزش، در سال آینده با هدف ارتقای شاخص ها با تمرکز بیشتر بر آموزش و شاخص های بهره وری و هزینه ای ابلاغ شده  ادامه دارد و تایید دوره های آموزشی مرتبط با شاخص ها در اولویت قرار می گیرد.

 

در ادامه روشنایی کارشناس اداره اقتصاد درمان با اشاره به 4 شاخص ارائه شده در جلسات قبل شامل اثربخشی آموزش به بیمار، اثربخشی آموزش به کارکنان، بهداشت دست و منطقی کردن مصرف آنتی بیوتیک ها، نتایج شاخص های بدست آمده از گزارش مراکز را در حضور کارشناسان مورد بررسی قرار داد.

 

وی با ارائه چند اولولیت جدید از شاخصهای عملکردی اظهار امیدواری کرد؛ در سال آینده روند رو به رشد شاخص ها ادامه داشته باشد.

 

 همچنین خانم ها هادیزاده و مولا کارشناسان مدیریت پرستاری نیز به بیان اقدامات انجام شده در این زمینه ها، رفع ابهامات مراکز و چگونگی رفع موانع و بهبود شاخصها پرداختند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 58721
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست