×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/02/16 - 10:35
  • بازدید : 1776
  • تعداد بازدید : 20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

نشست مشترک معاونین درمان و غذا و دارو دانشگاه پیرامون بهبود عملکرد متخصصان داروساز در مراکز درمانی

دکتر رحمانی معاون درمان و دکتر سلام زاده معاون غذا و دارو دانشگاه پیرامون بهبود عملکرد متخصصان داروساز در مراکز درمانی در روز سه شنبه 14 اردیبهشت ماه تشکیل جلسه دادند.

نشست مشترک معاونین درمان و غذا و دارو دانشگاه پیرامون بهبود عملکرد متخصصان داروساز در مراکز درمانی

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر رحمانی معاون درمان و دکتر سلام زاده معاون غذا و دارو دانشگاه پیرامون بهبود عملکرد متخصصان داروساز در مراکز درمانی در روز سه شنبه 14 اردیبهشت ماه تشکیل جلسه دادند.

 

در این جلسه دکتر معززی مشاور اجرایی معاون درمان، دكتر رضايي مشاور معاون درمان، دكتر سيستاني زاد هيات علمي و متخصص داروسازي، دكتر توكلي  هيات‌علمي و متخصص داروسازي، دكتر عظيمي مدير اداره پرستاري معاونت درمان، دكتر قاسم علي مدير اداره امور بيمارستانها معاونت درمان نیز حضور داشتند.

 

دکتر سلام زاده با اعلام اینکه در حال حاضر تعداد متخصصان داروساز در سطح دانشگاه 8 نفر مي باشد؛ برخی از مشکلات موجود متخصصان در مراکز را نداشتن تعرفه برای برخی از خدمات، يكسان نبودن نحوه عملكرد مراكز در محاسبه خدمات داراي تعرفه و عدم پرداخت کارانه به متخصصان داروساز با توجه به نقش درمانی ایشان بیان کرد.

 

معاون غذا و دارو حضور در زمان ويزيت بيماران، انجام مشاوره، مشاركت در طرح هاي تحقيقاتي، حضور در كميته هاي دارو، كنترل عفونت و نظارت بر مصرف آنتي بيوتيك و ...  و ارائه برنامه هاي آموزشي براي رزيدنت ها و فلوها را از جمله خدمات ارائه شده توسط متخصصان داروساز در مراکز درمانی برشمرد.

 

دکتر رحمانی نیز  حضور متخصصان داروساز در مراكز امام حسين (ع)، طالقاني، لبافي نژاد، مفيد، مسيح دانشوري، لقمان و معاونت غذا و دارو را عامل مهمی در ارتقاء سطح علمی مراکز مذکور دانست و درخصوص پرداخت تعرفه یکسان در مراکز افزود: این معاونت در اسرع وقت نسبت به ابلاغ دستورالعمل یکسان سازی عملکرد مراکز در مورد خدمات داراری تعرفه داروسازان متخصص اقدام لازم را انجام می دهد.

 

وی افزود: با ارسال لیست خدمات قابل ارائه بدون تعرفه از سوي معاونت غذا و دارو، این معاونت در جلسه مشترك با بيمه ها مطرح و پیگیری های لازم را انجام می شود.

 

گفتنی است در موردكارانه به متخصصان داروساز مراكز درماني، با تصمیم معاونان درمان و غذا و دارو مقرر شد این موضوع به کمیته کارانه دانشگاه ارسال تا تصمیم لازم اخذ شود.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 31518
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست