×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/08/16 - 13:01
  • بازدید : 1248
  • تعداد بازدید : 19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

نشست معاون درمان دانشگاه با روسای بیمارستان های تابعه / مشارکت همه روسا و مدیران در افزایش درآمد و کاهش هزینه های بیمارستانی

نشست معاون درمان دانشگاه با روسای بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه پیرامون راه‏کارهای کاهش هزینه و افزایش درامد در صبح روز یکشنبه 14 آبان ماه در معاونت درمان تشکیل شد

مشارکت همه روسا و مدیران در افزایش درآمد و کاهش هزینه های بیمارستانی

روابط عمومی معاونت درمان: نشست معاون درمان دانشگاه با روسای بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه پیرامون راهکارهای کاهش هزینه و افزایش درامد در صبح روز یکشنبه 14 آبان ماه در این معاونت تشکیل شد.

 

در این نشست که دکتر معززی معاون فنی، دکتر ملاجعفری مدیر اقتصاد درمان و آمار معاونت درمان نیز حضور داشتند؛ دکتر میرهاشمی معاون درمان دانشگاه با تاکید بر لزوم هدف‏گذاری و حرکت مبتنی بر برنامه گفت: باید در راستای هیات امنایی شدن بیمارستان‏ها و انتقال اختیارات از ستاد به محیط (بیمارستان‏ها) حرکت جدی صورت گیرد.

 

وی با اشاره بر لزوم استفاده از تکنولوژی‏های High Techدر بیمارستان‏های بالای 100 تخت، توریسم سلامت و جذب بیماران خارجی را یکی از راه‏کارهای ارزشمند در راستای افزایش پتانسیل درامدزایی بیمارستان‏ها دانست. و بر مشارکت فعال همه بیمارستان‏ها در این امر تاکید کرد.

 

دکتر معززی نیز با بیان مطالبی پیرامون ضرورت مدیریت بهینه منابع اعم از نیروی انسانی، تجهیزات و پول، افزایش درآمد و کاهش هزینه های جاری را یکی از عوامل موثر در پیشبرد اهداف طرح تحول نظام سلامت عنوان کرد.

 

گفتنی است پس از ارائه مطالبی درخصوص فرهنگ‏سازی صرفه‏جویی در هزینه‏ها توسط مدیر اقتصاد درمان، روسای هر یک از بیمارستان‏های تابعه راه‏کارهای خود را در خصوص کاهش هزینه‏های بیمارستانی، بیمه‏ای و افزایش درامد بیان کردند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 53914
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست