×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/02/28 - 07:53
  • بازدید : 961
  • تعداد بازدید : 20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

نشست هم اندیشی مسئولان روابط عمومی حوزه درمان دانشگاه در معاونت درمان

نشست هم اندیشی مسئولان روابط عمومی بیمارستان های دولتی و شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های تابعه دانشگاه با نگاهی به « گسترش روابط عمومی در تحقق اهداف حوزه درمان دانشگاه » تشکیل شد

نشست هم اندیشی مسئولان روابط عمومی حوزه درمان دانشگاه در معاونت درمان

روابط عمومی معاونت درمان: نشست هم اندیشی مسئولان روابط عمومی بیمارستان های دولتی و شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های تابعه دانشگاه با نگاهی به « گسترش روابط عمومی در تحقق اهداف حوزه درمان دانشگاه » تشکیل شد.

 

نشست مذکور که در روز شنبه 29 اردیبهشت ماه در معاونت درمان تشکیل شد، آقای ارجمندی مسئول روابط عمومی معاونت درمان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات و همچنین هفته روابط عمومی، از زحمات کلیه همکاران فعال در حوزه ارتباطات دانشگاه به خصوص حوزه درمان تشکر و قدردانی کرد.

 

روابط عمومی معاونت درمان هدف از نشست مذکور را، همکاری های بیشتر و همسوتر روابط عمومی های حوزه درمان دانشگاه در تحقق هدف روابط عمومی دانشگاه با شعار « روابط عمومی، تلاشی بر ارتقاء سواد سلامتی » عنوان کرد.

 

در این نشست مسئولین روابط عمومی با اذعان به گسترش و نفوذ حوزه روابط عمومی در دانشگاه و نمود آن در جشنواره سلام، پیرامون اولویت های خبری حوزه درمان، شرح وظایف روابط عمومی، توسعه ارتباطات درون سازمانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

در خاتمه پس از شناسایی مشکلات حوزه های روابط عمومی مقرر شد پیگیری آن در قالب گروه درمان و با هماهنگی مدیریت روابط عمومی دانشگاه انجام شود؛ همچنین تشکیل این جلسه را بصورت فصلی در دستور کار خود قرار دادند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 62375
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست