×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/08/05 - 08:57
  • بازدید : 692
  • تعداد بازدید : 15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

نشست هم اندیشی مسئولین فنی و مدیران مراکز جراحی محدود، سرپایی و درمان ناباروری در معاونت درمان برگزار شد

نشست هم اندیشی مسئولین فنی و مدیران مراکز جراحی محدود و سرپایی و مراکز درمان ناباروری تحت پوشش دانشگاه برگزار شد

نشست هم اندیشی مسئولین فنی و مدیران مراکز جراحی محدود، سرپایی و درمان ناباروری در معاونت درمان

روابط عمومی معاونت درمان: نشست هم اندیشی مسئولین فنی و مدیران مراکز جراحی محدود و سرپایی و مراکز درمان ناباروری تحت پوشش دانشگاه در روز دوشنبه 30 مهرماه در معاونت درمان برگزار شد.

 

خانم دکتر داوری سرپرست مدیریت نظارت و اعتباربخشی در ابتدای نشست با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر مراکز با حوزه معاونت درمان، پاسخگویی سریع به مکاتبات انجام شده از طریق اتوماسیون اداری را خواستار شد.

 

سپس خانم بحیرایی کارشناس مسئول مراکز جراحی محدود و سرپایی معاونت پیرامون موارد بازدیدهای نظارتی از سوی ستاد نظارت بر تعرفه های خدمات پزشکی استان تهران از طریق سامانه 1690، معاونت غذا و دارو و معاونت درمان و راه های افزایش سطح ارتقاء کیفی عملکرد و وحدت رویه در تدوین استراتژی های مشترک مراکز توضیحاتی را بیان کرد.

 

در این نشست با مطرح شدن مطالبی پیرامون اهداف و چالش های مشترک مراکز، اطلاع از فعالیت اعضاء هیات علمی، بازنگری بخشنامه انجام آزمایش های روتین قبل از عمل، بازبینی آئین نامه های مراکز، مجوزهای آندوسکوپی و موارد مرتبط با مراکز، راهکارها و پیشنهادهای مسئولین به بحث و تبادل نظر رسید.

 

در خاتمه پس از بحث و بررسی پیرامون مطالب و راهکارهای پیشنهادی، مسئولین فنی ضمن گلایه از ثابت بودن تعرفه های ابلاغی در طول سه سال گذشته و وجود مشکلات اقتصادی در اداره مراکز، خواهان برگزاری نشست های مستمر و دوره یی با معاونت درمان شدند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 69410
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست