×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/11/28 - 14:33
  • بازدید : 989
  • تعداد بازدید : 21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

نقش 30 درصدی بیمارستان های خصوصی در پذیرش بیماران سرپایی و بستری

مدیریت پرستاری دانشگاه با مدیران و کارشناسان پرستاری بیمارستان های غیردانشگاهی در معاونت درمان تشکیل جلسه داد

نقش 30 درصدی بیمارستان های خصوصی در پذیرش بیماران سرپایی و بستری

روابط عمومی معاونت درمان: مدیریت پرستاری دانشگاه با مدیران و کارشناسان پرستاری بیمارستان های غیردانشگاهی در معاونت درمان تشکیل جلسه داد.

 

دکتر عظیمی مدیریت پرستاری دانشگاه با بیان اینکه در حدود 30% بار پذیرش بیماران سرپایی و بستری کشور بر عهده بیمارستان های خصوصی است، بر توسعه کیفی مراقبت های پرستاری در بخش خصوصی تاکید کرد.

 

مدیر پرستاری دانشگاه، با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی پرستاری دانشگاه پیرامون نحوه انتخاب نماینده مدیران پرستاری مراکز غیردانشگاهی مطالبی را بیان کرد.

 

وی ایجاد فرصت و تسهیلات برای پرستاران شاغل در بخش خصوصی برای شرکت در دوره های آموزشی تخصصی و بازآموزی، نظارت بر بکار گیری نیروهای دارای صلاحیت در بخش پرستاری این بیمارستان ها و رعایت استاندارد های نیرو، مشارکت نماینده مدیران پرستاری بیمارستان های خصوصی و خیریه در برنامه های پرستاری دانشگاه،بررسی اجرای قوانین کار و قوانین حوزه سلامتو آموزش پرستاران را از جمله اقدامات این مدیریت برای رفع مشکلات و چالش های موجود در ارائه خدمات با کیفیت و توسعه مراقبت های پرستاری در مراکز غیر دانشگاهی برشمرد.

 

گفتنی است در خاتمه نشست پس از بحث و بررسی و رای گیری، مدیران پرستاری بیمارستان های ایرانمهر و خاتم الانبیا بعنوان نمایندگان مدیران پرستاری بیمارستان های غیردانشگاهی در شورای هماهنگی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انتخاب شدند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 74355
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست