×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/02/03 - 11:16
  • بازدید : 1085
  • تعداد بازدید : 54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

هفته سلامت مبارک باد/ پیش به سوی «جامعه سالم، با نشاط و امید»

دکتر علی اصغر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی پیامی آغاز هفته سلامت را به کارکنان و فعالان حوزه سلامت تبریک گفت. وی در این پیام، از سلامت به عنوان پایه و اساس تعالی جامعه یاد کرد

دکتر علی اصغر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی پیامی آغاز هفته سلامت را به کارکنان و فعالان حوزه سلامت تبریک گفت. وی در این پیام، از سلامت به عنوان پایه و اساس تعالی جامعه یاد کرد.

 

متن پیام دکتر پیوندی به شرح زیر است:

 

فرا رسیدن هفته سلامت و مقارن شدن آن با عید پر برکت مبعث حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(س) آن پیام آور امید و الگوی سالم زیستن را خدمت همه همکاران، فعالان و تلاشگران عرصه سلامت تبریک و شادباش عرض می نمایم.

 

بی شک موضوع سلامت، روح گسترده ای به وسعت تمام شئون و لحظات زندگی را در بر می گیرد و همین وسعت و اهمیت، موجب شده است تا مسئولیت اجرایی آن سنگین و دشوار تر بنماید. شعار هفته سلامت امسال با عنوان «زندگی سالم، با نشاط و امید» انتخاب شده تا به درستی به سبک زندگی و اثرات اجتماعی و روانی آن بر ارتقاء سلامت عمومی بپردازد. موضوعی که حتی مورد تأکید بزرگان دینی بوده است به گونه ای که پیامبر گرامی اسلام می فرمایند: «سلامتي و اوقات فراغت دو نعمتي هستند كه همواره محلّ ناسپاسي و كفران هستند». چه زیبا این دو مقوله در کنار هم ذکر شده است تا اثرگذاری روح و روان سالم و پالایش شده را بر سلامت عمومی بیان کند. موضوعی که امروزه در شرایط حساس اجتماعی و تحول در ساختارهای ارتباطی باید مورد توجه نهادهای مرجع از جمله خانواده ها و زیرساخت های آموزشی و تربیتی قرار گیرد. 

 

یکی از لازمه های توسعه پایدار، ارتقاء سلامت عمومی و برخورداری از جامعه ای با نشاط و خلاق است که این مهم میسر نمی شود مگر با تلاش جمعی و تبیین و اجرای عوامل موثر بر امید آفرینی در لایه های مختلف جامعه. بر این اساس امسال هم تلاش خواهیم کرد تا با همتی والا و دلی پر امید برای افزایش نشاط عمومی و سلامت جامعه تمام تلاشمان را به کار ببندیم. بی گمان این همدلی و همراهی فردایی سالم تر و روشن تر را برای ایران اسلامی رقم خواهد زد.

 

 

دکتر علی اصغر پیوندی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 45196
کلید واژه

تصویر

هفته سلامت مبارک باد/ پیش به سوی «جامعه سالم، با نشاط و امید»
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست