×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/09/03 - 11:57
  • بازدید : 68
  • تعداد بازدید : 67
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با آغاز ارزیابی های ادواری اعتباربخشی از ششم آذرماه 1400:

وبینار تخصصی پیاده سازی استانداردهای اعتباربخشی در معاونت درمان تشکیل شد

وبینار تخصصی پیاده سازی استانداردهای اعتباربخشی در راستای ارزیابی های ادواری با شرکت مدیران، مسئولین فنی و کارشناسان بیمارستان های دولتی و غیردولتی تابعه دانشگاه برگزار شد

وبینار تخصصی پیاده سازی استانداردهای اعتباربخشی در معاونت درمان تشکیل شد

وبینار تخصصی پیاده سازی استانداردهای اعتباربخشی در راستای ارزیابی های ادواری با شرکت مدیران، مسئولین فنی و کارشناسان بیمارستان های دولتی و غیردولتی تابعه دانشگاه در اولین روز آذرماه برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، فرامرز بهادرخان رئیس اداره اعتباربخشی معاونت درمان در حاشیه این نشست از آغاز ارزیابی های ادواری اعتباربخشی از ششم آذرماه 1400 در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه خبر داد.

 

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل اجرایی اعتباربخشی وزارت بهداشت و آغاز ارزیابی های ادواری از 6 آذرماه  لغایت نیمه اسفندماه 1400، هدف از برگزاری وبینار آموزشی مذکور را افزایش آمادگی بیمارستان ها در آشنایی با نحوه پیاده سازی استانداردهای اعتباربخشی عنوان کرد.

 

فرامرز بهادرخان در این برنامه به بیان توضیحاتی پیرامون کلیات ارزیابی های ادواری، اهمیت و نقش این ارزیابی ها در روند استقرار استانداردهای اعتباربخشی، کسب اطمینان از بهبود کیفیت و ایمنی بیمار، دستورالعمل اجرایی فرآیند ارزیابی های ادواری و نیز حفظ آمادگی بیمارستان ها پرداخت.

 

رئیس اداره اعتباربخشی معاونت درمان در ادامۀ مباحث تخصصی، در مورد سنجه های منتخب ادواری شامل 146 سنجه در محورهای رهبری و مدیریت، مراقبت ودرمان و حمایت از گیرنده خدمت طبق برنامه زمانی وبینار نکاتی را یادآور شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این دوره تعداد 146 سنجه منتخب از 514 سنجه استانداردهای اعتبار بخشی ویرایش چهارم، بیشتر با رویکرد مراقبت و درمان، ایمنی بیمار و رعایت حقوق گیرندگان خدمت مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

 

رئیس اداره اعتباربخشی، نکته مهم در ارزیابی های ادواری این دوره را تاثیر نتایج آن در حفظ / ارتقاء یا تنزل درجه اعتبار بخشی بیمارستان ها دانست.

 

وی در خاتمه، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تدابیر و اقدامات بهینه بیمارستان ها در مقابله با پاندمی کووید 19، برای بیمارستان های تحت پوشش در ارزیابی ادواری پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

 

فایل های آموزشی در این وبینار را از ایـنـجا دانلود کنید.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 110476
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست