×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1393/09/15 - 10:16
  • بازدید : 2038
  • تعداد بازدید : 16
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

پیام تبريك دکتر پیوندی رئیس دانشگاه به مناسبت شانزدهم آذرماه و روز ملي دانشجو

به نقل از روابط عمومی دانشگاه: دکتر علی اصغر پیوندی رئیس دانشگاه در پیامی 16 آذرماه و روز ملی دانشجو را به تمامی دانشجویان و آینده سازان کشور به ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تبریک گفت.

پیام تبريك دکتر پیوندی رئیس دانشگاه به مناسبت شانزدهم آذرماه و روز ملي دانشجو

معاونت درمان: به نقل روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر علی اصغر پیوندی رئیس دانشگاه در پیامی 16 آذرماه و روز ملی دانشجو را به تمامی دانشجویان و آینده سازان کشور به ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تبریک گفت.

 

در این پیام آمده است:

شانزدهم آذرماه و روز ملی دانشجو را به تمامی دانشجویان کشور به ویژه  دانشجویان سرافراز دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی که در مسیر اعتلا و پیشرفت کشور در عرصه های گوناگون با عزمی راسخ و جهادی گام برمی دارند  تبریک می گویم.

 

شما عزیزان وارثان نسلی از دانشجویان هستید که حماسه 16 آذر سال 32 را آفریدند؛ قهرمانانی که در روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان در برابر استعمار و استبداد و دیکتاتوری قدعلم کرده و با نثار جان  خویش، در تاریخ دانشگاه این مملکت ،جاودانه و ماندگار شدند . جوانانی روشنفکر ، با ایمان، مخلص، متعهد و متدینی از این سرزمین که در دوران مختلف انقلاب، دفاع مقدس، سازندگی و امروز در عرصه جهاد علمی ؛ مسوولانه تلاش می کنند تا پرچم پرافتخار ایران اسلامی را بر قله های رفیع موفقیت به اهتزاز درآورند.

 

همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اقتدار همه جانبه کشور در گروی اقتدار علمی است و بی تردید این اقتدار از دانشگاهها و مراکز علمی نشات می گیرد و شما دانشجویان بعنوان سرمایه های عظیم کشور و یکی از ارکان مهم و اساسی دانشگاهها در این خصوص نقش موثری ایفا می کنید .

 

فرزندان عزیزم شما آینده سازان و مدیران آینده کشور هستید که مقدرات کشور را رقم خواهید زد، به عنوان پدر آکادمیک شما توصیه می کنم سعی کنید افقی روشن و سرافراز برای  دانشگاه و کشور در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و... ترسیم کنید و همگام با اساتید و نخبگان و فرهیختگان جامعه با عزمی راسخ در عرصه جهاد علمی، تولید دانش کاربردی و اعتلای کشور گام برداشته و زمینه استقلال، اقتدار ، تعالی ، سرافرازی و در یک کلام مرجعیت ایران اسلامی را در منطقه و جهان فراهم کنید.

 

در پایان ضمن تبریک مجدد این روز ملی به شما فرزندان عزیزم که ذخایر و سرمایه های عظیم کشور ودانشگاه می باشید توصیه می کنم که همواره هوشیاری نسبت به مسائل روز جامعه ودانشگاه ، التزام به احکام اسلام ، پیروی از ولایت فقیه ، مقابله با استبداد و استعمار ، تحصیل علم با کمال جدیت، تزکیه نفس ، خوداتکابی و خودباوری ، کوشش برای اعتلای کشور ، آشنایی به  امور سیاسی را مدنظر قرار دهید  و نهایت سعی خود را در راستای ارتقای علمی ، فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی ، معنوی و اخلاقی بکار بندید تا انشاءا... شاهد جامعه ای پویا ، پرنشاط و شاداب و امیدوار در آینده باشیم.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 15510
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست