×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/02/01 - 21:31
  • بازدید : 443
  • تعداد بازدید : 414
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با فرا رسیدن ماه شوال و عید فطر :

پیام تبریک معاون درمان دانشگاه به مناسبت عید سعید فطر

دکتر رضا زندی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در پیامی فرا رسیدن عید همدلی و همبستگی - عید سعید فطر را تبریک گفت

عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند. حقیقتاً این عید خجسته، روز تولد و شکفتن دوباره وجود انسان است

پیام تبریک عید فطر معاون درمان دانشگاه

دکتر رضا زندی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در پیامی فرا رسیدن عید همدلی و همبستگی -  عید سعید فطر را تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، متن پیام معاون درمان دانشگاه به شرح ذیل است :

 

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت         صدشکر که این آمد و صدحیف که آن رفت

 

سجده شکر بر سر آستان ربوبیت حق می سائیم که تطهیر جسم و جان، سرودن نغمه توحید و بندگی و آکندن دلها به عطر کلام الهی را در سایه عبادت، اکرام، اطعام و صیام در ماه مبارک رمضان بر ما فراهم و میسر گرداند.

 

عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند. حقیقتاً این عید خجسته، روز تولد و شکفتن دوباره وجود انسان است.

 

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مؤمنان روزه‌دار، طلوع ماه شوال و فرا رسیدن عید فرخنده و مبارک فطر را به همه مسلمانان، به ویژه همکاران حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و بالأخص همکاران معاونت درمان، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

از خداوند مهربان در عید همدلی و همبستگی، قبولی طاعات و عبادات، سلامتی، سعادت و بهروزی را آرزو دارم.

 

دکتر رضا زندی

معاون درمان دانشگاه

 

  • گروه خبری : عمومی در حوزه درمان
  • کد خبر : 125430
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست