×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/08/17 - 21:52
  • بازدید : 802
  • تعداد بازدید : 46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

پیام تسیلت دکتر زالی به مناسبت شهادت همکار معاونت درمان دانشگاه

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با صدور پیامی عروج آسمانی همکار بخش اداری ستاد معاونت درمان دانشگاه آقای جلیل نادری را در اثر ابتلا به کرونا تسلیت گفت

پیام تسیلت دکتر زالی به مناسبت شهادت همکار معاونت درمان دانشگاه

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با صدور پیامی عروج آسمانی همکار بخش اداری ستاد معاونت درمان دانشگاه آقای جلیل نادری را در اثر ابتلا به کرونا تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر علیرضا زالی در این پیام  شهادت جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس، جلیل نادری همکار اداری ستاد معاونت درمان دانشگاه که سالها در راستای ارائه خدمات به مرجعان و همکاران تلاش کرده بود را تسلیت گفت.

 

در این پیام آمده است:

 

انا لله و انا الیه راجعون

 

خبر عروج آسمانی جانباز سرافرازاسلام مرحوم جلیل نادری موجب تالم و تاثر اینجانب و دانشگاهیان علوم پزشکی شهیدبهشتی شد. شهادت این رزمنده غیور دوران دفاع مقدس  و سرباز وفادار ولایت را به خانواده معزز ، بازماندگان و همکاران ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

 

شادروان جلیل نادری جانباز شیمیایی و یادگاری ارزشمند از دوران دفاع مقدس بود. وی که در آغاز جنگ تحمیلی ۱۸ سال داشت دلاورمردانه جان برکف نهاده و در جبهه های نبرد حق علیه باطل به پاسداری و دفاع از وطن پرداخت .

 

این جانباز رشید اسلام که در جبهه ها دچار مجروحیت شیمیایی شده بود، در این سالهای ضمن تحمل مشکلات ریوی همواره تلاش می کرد در مسئولیت های محوله کارگشای همکاران و مراجعان باشد. خوش اخلاقی، مهربانی، اجتماعی بودن، کارگشایی و مسئولیت پذیری از ویژگی های بارز شخصیت یمرحوم  نادری بود.

 

عروج آسمانی این جانباز رشید اسلام را به خانواده محترم و بازماندگان و همکاران ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با سالار شهیدان و  برای بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت دارم.

 

دکتر علیرضا زالی

فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران"

 

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه شادروان جلیل نادری متولد اول فروردین ۱۳۴۱ بود و ۵۸سال داشت. وی دو  سال در جبهه های جنگ تحمیلی به مبارزه با دشمن بعثی پرداخته بود و دچار مجروحیت شیمیایی و آسیب ریوی شده بود.  مرحوم نادری پس از جنگ در بخش های مختلف اداری در بیمارستان ۱۵ خرداد و معاونت درمان دانشگاه در کسوت مسئولیت خدمات، نقلیه و ... به ارایه خدمت پرداخت.

 

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 98376
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست