×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/01/01 - 14:31
  • بازدید : 875
  • تعداد بازدید : 35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان علوم پزشکی شهید بهشتی:

پیام معاون درمان دانشگاه به مناسبت سال جدید / تلاش حوزه سلامت در پیشگیری و درمان بیماری کرونا ستودنی است

دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در آستانه سال نو و بهار طبیعت در پیامی از زحمات همکاران خدوم حوزه دانشگاه در سال 98 تقدیر و سال جدید را به همه آنان تبریک گفت

پیام تبریک معاون درمان دانشگاه به مناسبت سال جدید

روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه: دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در آستانه سال نو و بهار طبیعت در پیامی از زحمات همکاران خدوم حوزه دانشگاه در سال 98 تقدیر و سال جدید را به همه آنان تبریک گفت

 

متن این پیام به این شرح است:

 

در آستانه رستاخیز طبیعت و بهار جان ها و جلوه گاه مواهب خداوندی، شکری واجب است بر این همه عظمت و زیبایی که خود سرآغاز رویش و زندگی دوباره به شمار می رود. و این فصل تازه طبیعت را به فال نیک می گیریم تا همه سال برای خدمتگزاری به مردم ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

 

امسال همدلی، همگامی و تلاش ارزشمند و مداوم خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مجموعه کارکنان آن اعم از اعضاء هیأت علمی، دانشجویان، پزشکان، پرستاران، بهیاران، کارمندان، مدیران و... در مقابله با ویروس شوم کرونا و تبلور روحیه اتحاد و مسئولیت پذیری در پیشگیری و درمان این بیماری ستودنی و قابل احترام است.

 

مایه افتخار و مباهات است که همکاران حوزه بهداشت و درمان این دیار با گام هایی استوار و عزمی راسخ در راه پر فراز و نشیب خدمت با وجود همه مشکلات و سختی های امروز، ثابت قدم و استوار ایستاده اند تا با همت و ایثار برگ دیگری به یادگار بگذارند. امید داریم که ملت لایق ایران، به تدبیر کردگار و تدبیر کننده روز و شب، دست در دست یکدیگر نهند و احوال ایران اسلامی را به بهترین حالات دگرگون کنند.

 

در این لحظات فرخنده و با طراوت؛ فرا رسیدن نوروز، این آیین تحول و رویش را به همه همکاران خدوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بویژه عزیزان حوزه درمان تبریک می گویم و از همه زحمات آنها سپاسگزاری می نمایم.

 

 امید است در سال جدید با استعانت از خداوند مهربان، شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر نظام سلامت و خدمت به مردم شریف کشورمان باشیم.

 

دکتر سیدهادی میرهاشمی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 90017
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست