×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/11/24 - 15:03
  • بازدید : 63
  • تعداد بازدید : 63
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون درمان دانشگاه در نشست شورای مدیران:

کاهش مراجعه بیماران و مراجعین و توسعه فرایندهای الکترونیکی در اولویت فعالیت های درمان

معاون درمان دانشگاه در نشست شورای مدیران حوزه معاونت درمان، بر اصلاح فرایندهای اداری و کاهش مراجعه بیماران و مراجعین در بین مراکز ستادی و درمانی تاکید کرد

کاهش مراجعه بیماران و مراجعین و توسعه فرایندهای الکترونیکی در اولویت فعالیت های درمان

معاون درمان دانشگاه در نشست شورای مدیران حوزه معاونت درمان، بر اصلاح فرایندهای اداری و کاهش مراجعه بیماران و مراجعین در بین مراکز ستادی و درمانی تاکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر رضا زندی معاون درمان دانشگاه در نشست مدیران، اظهار داشت: بازنگری در بخشی از دستورالعمل ها و بخشنامه ها منجر به کاهش سردرگمی ها و ارتقاء سطح کیفی خدمات درمانی می شود، که این مساله باید یکی از اولویت کاری سال آینده حوزه درمان باشد.

 

معاون درمان دانشگاه با تاکید بر اصلاح فرایندهای اداری و کاهش مراجعه بیماران در بین مراکز ستادی و درمانی، خاطرنشان کرد: الکترونیکی کردن فرایندها نقش مهمی در جلوگیری از تصمیم گیری های سلیقه یی و جمع آوری داده های مدون برای اصلاح فرایندها دارد. 

 

معاون درمان دانشگاه در این نشست ضمن اشاره به شیوع سویه جدید بیماری کرونا ( ا میکرون ) و مشکلاتی که این بیماری برای کشور و حوزه درمان ایجاد کرده است، از زحمات شبانه روزی کادر مراکز درمانی کشور بویژه همکاران درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تقدیر و تشکر کرد.

 

معاون درمان دانشگاه، همچنین بر توجه مدیران به افزایش تعداد بازدیدهای نظارتی، ارائه راهکارهای کارشناسی در رفع مسائل و مشکلات حوزه درمانی و توزیع مناسب خدمات تاکید کرد.  

 

در نشست شورای مدیران مدیران ضمن ارائه گزارش پیرامون اقدامات صورت گرفته، درخصوص موضوعات مطرح شده به بحث و گفتگو پرداختند.

 

گفتنی است شورای مدیران معاونت درمان با حضور معاون درمان دانشگاه، دکتر چوبان معاون فنی، دکتر یثربی معاون اجرایی و مدیران مجموعه درمان در این معاونت برگزار شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 113752
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست