×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/02/15 - 19:30
  • بازدید : 64
  • تعداد بازدید : 64
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون درمان دانشگاه در روز جهانی ماما:

کاهش مرگ میر نوزادان و مادران یکی از اهداف جدی در حوزه درمان است

معاون درمان دانشگاه با فرا رسیدن پانزدهم اردیبهشت ماه مصادف با روز جهانی ماما، برنامه ریزی برای کاهش مرگ و میر نوزادان و مادران را یکی از اهداف مهم حوزه درمان برشمرد

کاهش مرگ میر نوزادان و مادران یکی از اهداف جدی در حوزه درمان است

معاون درمان دانشگاه با فرا رسیدن پانزدهم اردیبهشت ماه مصادف با روز جهانی ماما، برنامه ریزی برای کاهش مرگ و میر نوزادان و مادران را یکی از اهداف مهم حوزه درمان برشمرد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر رضا زندی معاون درمان دانشگاه این روز را به جامعه مامایی بویژه همکاران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبریک گفت.

 

معاون درمان دانشگاه با اشاره به اهمیت حرفه مامایی در کاهش مرگ و میر مادران و نوزادان بعنوان یک معیار در پیشبرد اهداف توسعه ملت ها، بر توجه به زحمات این قشر زحمتکش در مراکز درمانی تاکید کرد.

 

وی از همکاران محترم مامایی حوزه های مختلف آموزشی، بهداشتی و درمانی، در روزهای سخت مقابله با بیماری کووید 19 و تلاش خستگی ناپذیر ایشان در حفظ سلامتی مادران و نسل آینده این مرز و بوم قدردانی کرد.

 

دکتر زندی در خاتمه با آرزوی توفیق روزافزون همکاران حوزه درمان، این روز را به همه ماماهای جهان به ویژه همکاران گرانقدر خود در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبریک و تهنیت عرض کرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 116211
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست