×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/12/16 - 08:32
  • بازدید : 371
  • تعداد بازدید : 159
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حوزه مددکاری / مددکاران نقش مهمی در افزایش رضایت مندی بیماران دارند

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مسیر توسعه سلامت اجتماعی و ارتقای خدمات مددکاری اجتماعی در نظام سلامت رتبه برتر را در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور کسب کرد

کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حوزه مددکاری

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مسیر توسعه سلامت اجتماعی و ارتقای خدمات مددکاری اجتماعی در نظام سلامت رتبه برتر را در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور کسب کرد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در وبیناری به مناسبت روز ملی مددکاری اجتماعی دکتر سید هادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه ضمن تبریک روز میلاد امام علی (ع) و روز مددکار، از خدمات مددکاران اجتماعی و نقش مددکاران اجتماعی بویژه مددکاران اجتماعی دانشگاه در سلامت روانی اجتماعی بیماران تجلیل و قدردانی کرد.

 

معاون درمان دانشگاه اظهار داشت: هدف نهایی هر مجموعه خدماتی « فراهم کردن رضایت ارباب رجوع » است. و ما در حوزه درمان باید شرایط و امکاناتی را فراهم کنیم که تاثیر بیماری بر شیوه زندگی بیمار به حداقل برسد، و مددکاران نقش مهمی در دستیابی به این هدف دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: رتبه برتر دانشگاه در حوزه مددکاری نتیجه خدمات صادقانه شما به مردم خودتان است. و امروز مددکاری اجتماعی در مراکز درمانی ما دیگر تنها یک واحد تخفیف دهنده نیست و راه خود را یافته است.

 

دکتر جوادی رئیس اداره مددکاری اجتماعی وزارت بهداشت نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه مددکاری در بیمارستان ها یادآور شد: مددکاری اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از نظر استاندارد نیروی مددکار اجتماعی به تخت فعال ، ارائه خدمات روانی اجتماعی به بیماران و جذب نیازمندی های بیماران از سازمان، نهادها و خیرین در میان دانشگاه های علوم پزشکی سرآمد است و این رتبه جبران گوشه یی از زحمات ایشان است.

 

مهندس یاسر هاشمی رفسنجانی مدیرعامل موسسه خیریه رها و دکتر نصیری رئیس سازمان جمعیت داوطلبان هلال احمر نیز در این نشست ضمن قدردانی از زحمات مددکاران اجتماعی دانشگاه و تشکر از زحمات رئیس اداره مددکاری معاونت درمان دانشگاه، به بیان مطالبی پیرامون نقش مددکاران اجتماعی در سلامت روانی پرداختند.

 

شهره سادات میرباقری رئیس اداره مددکاری معاونت درمان دانشگاه نیز در این نشست ضمن قددرانی از همکاران مددکاری، ارائه بسته های حمایتی به 842 خانواده مبتلایان و بازماندگان نیازمند متوفیان کرونا، مساعدت مالی به211 خانواده مبتلایان به کرونا بستری در بیمارستان های تابعه با همکاری سازمان جمعیت هلال احمر، ارزیابی محلات و محدوده سکونت بیش از 6000  بازمانده کووید 19 در 77 بیمارستان دولتی و خصوصی دانشگاه و اسکان رایگان کادر درمان ناقل کووید 19 به تعداد 1500 نفر شب با همکاری موسسه رها تنها بخشی از خدمات مددکاری در دوران پاندمی بیماری کووید 19 در سال جاری است.

 

رئیس اداره مددکاری همچنین جذب و تخصیص بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال اعتبارات درمان و بازتوانی مصرف مواد مخدر مادران، کودکان و نوجوانان مبتلا به مصرف مواد مخدر، ارائه خدمات اجتماعی به 1116 بانو در هفته سلامت و دریافت بسته های ارزاق خوراکی و بهداشتی از سوی موسسه ها و خیرین و توزیع در میان بیماران نیازمند را از دیگر فعالیت های قابل ذکر در این نشست عنوان کرد.

 

وی در خاتمه با گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت، کسب عنوان دانشگاه برتر را نتیجه زحمات شبانه روزی همکاران حوزه مددکاری و حمایت های بی دریغ رئیس دانشگاه، معاون درمان، سازمان ها و موسسات حمایتی و خیرین و همچنین دیگر همکاران ستادی دانست و از زحمات و تلاش های یکایک این عزیزان قدردانی کرد.

 

گفتنی است وبینار مذکور با حضور دکتر سید هادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه، دکتر بهرام چوبان معاون فنی حوزه معاونت درمان، دکتر نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور، دکتر جوادی رئیس اداره مددکاری اجتماعی وزارت بهداشت، شهره سادات میرباقری رئیس اداره مددکاری معاونت درمان، مهندس یاسر هاشمی مدیرعامل موسسه خیریه رها و کلیه همکاران حوزه مددکاری در مراکز درمانی تابعه دانشگاه در معاونت درمان برگزار شد.

 

شایان ذکر است در این نشست از اسماعیل راشدی مسئول مددکاری بیمارستان طالقانی، پروانه سلحشور نژاد مسئول مددکاری بیمارستان مهدیه، صبا میرسیان مسئول مددکاری بیمارستان شهدای پاکدشت، کبری شیرزاد مسئول مددکاری بیمارستان طرفه و زهرا فراهانی مسئول مددکاری بیمارستان شهدای تجریش بعنوان مسئولین مددکاری نمونه دانشگاه با اهدا لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر و قددرانی شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 102574
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست