×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/06/20 - 13:26
  • بازدید : 1830
  • تعداد بازدید : 80
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بخش بلوک زایمان بیمارستان آیت ا... طالقانی به اتاق های LDR مجهز شد/فرایند زایمان طبیعی آسانتر می شود

با تجهيز نمودن بخش بلوک زایمان بیمارستان آیت ا... طالقانی به اتاق هاي LDR و با تركيب فضاهاي عملكردي مرتبط، ‌فرآيند زايمان بسيار آسان تر مي شود

با تجهيز نمودن بخش بلوک زایمان بیمارستان آیت ا... طالقانی به اتاق هايLDR و با تركيب فضاهاي عملكردي مرتبط، ‌فرآيند زايمان بسيار آسان تر مي شود.

 

خانم آذر مصاحب مامای مسئول بلوک زایمان بیمارستان در زمینه امکانات به روز و ارائه خدمات به مادران باردار عنوان کرد : بلوک زایمان با بهره گیری از اتاق هایLDR، پره اکلامپسی، ایزوله، اتاق سونوگرافی وNST و تجهیزات مدرن و نیز دانش روز پزشكان و پرسنل با تجربه، تلاش می كند خدمات مورد نیاز مادران باردار را به بهترین شكل ممكن ارائه كند.

 

وي در ادامه در خصوص روشLDR گفت : در روشLDR مادر پس از پذيرش در بخش زايمان، وارد اتاقي موسوم به اتاقLDR شده و بعد از تعويض لباس، مراحل آمادگي پيش از زايمان (درد)، زايمان و بهبودي پس از زايمان(ريكاوري) را در همين اتاق سپري مي كند. در روشLDR علاوه بر اينكه جابجايي مادر به حداقل مي رسد،حريم شخصي او نيز به شكل مناسب تري حفظ مي شود؛ چرا كه ممكن است حركت در راهروهاي بخش از اتاق آمادگي به زايمان و از آن جا به اتاق بهبودي براي مادر ناخوشايند باشد.

 

مسئول بلوک زایمان خاطر نشان نمود : به هر بیمار بستری در بدو ورود به بلوک زایمان آموزشهای لازم در خصوص ( شیردهی ، زایمان فیزیولوژیک و زایمان بی درد) از طریق پخش فیلم وCD  های آموزشی و پمفلت ارائه می‌شود.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 36135
کلید واژه

تصویر

بخش بلوک زایمان بیمارستان آیت ا... طالقانی به اتاق های LDR مجهز شد
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست