×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/04/23 - 10:24
  • بازدید : 1276
  • تعداد بازدید : 195
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

دریافت شکایات مردمی در اداره نظارت و بازرسی معاونت درمان شبانه روزی شد

دکتر فرجی سرپرست اداره نظارت و بازرسی معاونت درمان از شبانه روزی شدن دریافت شکایات مردمی خبر داد.

دریافت شکایات مردمی در اداره نظارت و بازرسی معاونت درمان شبانه روزی شد

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر فرجی سرپرست اداره نظارت و بازرسی معاونت درمان از شبانه روزی شدن دریافت شکایات مردمی خبر داد.

 

وی افزود: با راه اندازی سامانه تلفنی از این پس همشهریان گرامی می توانند با شماره گیری تلفن 66709070 شکایت های خود را در طول ساعات شبانه روز اعلام کنند.

 

دکتر فرجی خاطرنشان کرد: با ثبت شکایت در این سامانه کارشناسان اداره نظارت و بازرسی در اسرع وقت به محل اعلام شده اعزام و پس از بررسی مورد شکایت نتیجه آن را بصورت تلفنی به فرد شاکی اعلام می کنند؛ و یا در صورت نیاز از شاکی دعوت کرده و براساس قانون این اداره به جد پیگیر شکایت خواهد بود.

 

 سرپرست اداره بازرسی و نظارت الکترونیکی شدن فرایند نظارتی این معاونت را یکی از اولویت های مهم در سال 95 خواند و اعلام کرد: به زودی برنامه های حرفه یی تری در زمینه نظارت الکترونیکی راه اندازی می شود که اطلاع رسانی آن انجام می شود.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 33882
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست