×

search info "Enter"push

  • Release date : 1394/12/26 - 13:05
  • View : 1830
  • Visitor : 22
  • Study time : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

عیادت معاون درمان دانشگاه از حادثه دیدگان چهارشنبه سوری آخر سال/ مراجعه 263 مصدوم به بیمارستان های تابعه دانشگاه در چهارشنبه پایانی سال 94

امسال 263 نفر مصدوم به بیمارستان های تابعه دانشگاه در چهارشنبه پایانی سال 94 مراجعه کرده اند، که از این تعداد 58 نفر از آنها در بخش های تخصصی بستری شده اند.

عیادت معاون درمان دانشگاه از حادثه دیدگان چهارشنبه سوری آخر سال/ مراجعه 263  مصدوم به بیمارستان های

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه صبح روز چهارشنبه 26 اسفندماه از مصدومان حادثه چهارشنبه پایانی سال که در بیمارستان 15 خرداد بستری بودند عیادت و دلجویی کرد.

 

به گفته دکتر رحمانی؛ در چهارشنبه پایانی امسال 263 نفر مصدوم به بیمارستان های تابعه دانشگاه مراجعه کردند که 58 نفر از آنها در بخش های تخصصی بستری شده اند.

 

وی ضمن اظهار تاسف و همدردی با مصدومان این حادثه افزود: هرساله در مراسم چهارشنبه سوری تعداد زیادی از افراد به دلیل آسیب های جبران ناپذیری همچون سوختگی، قطع عضو و معلولیت های جسمی روانه بیمارستان ها می شوند و متاسفانه آغاز سال جدید را برای خود و خانواده هایشان تلخ می کنند.

 

دکتر هاشمی رییس مرکز مدیریت و حوادث فوریت های پزشکی دانشگاه نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به تلفات جانی و تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال 94 اظهار داشت: براساس آمار پیش بیمارستانی و انتقال مصدومان توسط آمبولانس ها به بیمارستان های تابعه دانشگاه؛  224 مصدوم مرد، 39 مصدوم خانم و 15 نفر در حوادث چهارشنبه سوری امسال دچار آسیب جدی شدند.

 

وی افزود: از 263 مصدوم مراجعه کننده به بیمارستان های تابعه 205 نفر با استفاده از خدمات سرپایی درمان شدند.

 

دکتر هاشمی خاطرنشان کرد: در حوزه استحفاظی تحت پوشش این دانشگاه خوشبختانه امسال در حوادث چهارشنبه سوری آخر سال آمار فوتی نداشته ایم.

 

گفتنی است دکتر هاشمی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی، دکتر فرجی سرپرست اداره بازرسی و نظارت معاونت درمان، دکتر حسن پور رییس بیمارستان، عباسی مقدم مدیر بیمارستان نیز دکتر رحمانی را در این بازدید همراهی می کردند.

  • News group : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • News code : 29873
keywords
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست