×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/02/14 - 09:28
  • بازدید : 2479
  • تعداد بازدیدکننده : 103
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

انتشار کتاب های « دستور شفاهی تلفنی» و « راهنمایی بر ارزیابی بهداشت دست » توسط معاونت درمان

کتاب « دستور شفاهی تلفنی » و « راهنمایی بر ارزیابی بهداشت دست » توسط اداره های پرستاری و اقتصاد درمان و استانداردهای فناوری سلامت معاونت درمان دانشگاه در سال 95 منتشر شد.

انتشار کتاب های « دستور شفاهی تلفنی» و « راهنمایی بر ارزیابی بهداشت دست » توسط معاونت درمان

روابط عمومی معاونت درمان: کتاب « دستور شفاهی تلفنی » و « راهنمایی بر ارزیابی بهداشت دست » توسط اداره های پرستاری و اقتصاد درمان و استانداردهای فناوری سلامت معاونت درمان دانشگاه در سال 95 منتشر شد.

 

دکتر لیلا عظیمی مدیر اداره پرستاری دانشگاه درخصوص هدف از انتشار و تهیه این دو کتاب گفت: به دلیل عدم وجود دستورالعمل های واضح و کارآمد و همچنین نبود چارچوب فکری، علمی و تخصصی جهت تصمیم گیری و رفع این موانع در مراکز درمانی، تهیه این کتاب ها در دستور کار معاونت درمان قرار گرفت.

 

دکتر عظیمی با اشاره به نقش معاونت درمان در هدایت، سیاستگذاری و تعیین خط مشی های زیرمجموعه درمان افزود: این دو کتاب و سایر کتبی از این دست می توانند نقش بسیار مهم و سازنده یی در افزایش بار علمی فعالان حوزه درمان و تدوین دستورالعمل های مناسب داشته باشند.

 

وی مدت زمان تهیه این کتابها را یکسال و هفت ماه و تاریخ انتشار آنها را فروردین 95 اعلام کرد و افزود: از عنوان کتاب « ارزیابی بهداشت دست » 400 جلد و از عنوان کتاب « دستور شفاهی تلفنی » 500 جلد به چاپ رسیده است.

 

مدیر اداره پرستاری دانشگاه این کتابها را با توجه به چارچوب علمی، مستندات قوی، به روز بودن و همچنین نبود کتاب های مشابه در این دو عنوان، یک مرجع مفید برای رفع مشکلات فعلی مراکز درمانی دانست.

 

دکتر عظیمی پیرامون نحوه توزیع این کتب افزود: به هر یک از مراکز بیمارستانی دولتی و غیردولتی تحت تابعه دانشگاه، دو جلد از هر عنوان ارسال شده است؛ همچنین برای بهره مندی سایر معاونت های درمان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور از هر عنوان یک جلد به معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ارسال شده است.

 

وی در خاتمه از زحمات کلیه همکاران مجموعه و اداره انتشارات دانشگاه و همچنین حمایت های بی دریغ معاون درمان دانشگاه در تهیه و تدوین این کتب تشکر و قدردانی کرد.

 

گفتنی است مولفین کتاب راهنمایی برای ارزیابی بهداشت دست، دکتر خسرو رحمانی، دکتر مسعود یاوری، دکتر لیلا عظیمی، شیدا وحیدی، دکتر فریبا ملا جعفری، دکتر نادر مرکزی مقدم و اعظم چراغی و مولفین کتاب دستور شفاهی تلفنی، دکتر خسرو رحمانی، دکتر مسعود یاوری، دکتر لیلا عظیمی، شیدا وحیدی، دکتر فریبا ملاجعفری، دکتر محمد سیستانی زاد،  دکتر مریم محسنی و دکتر فرنوش داوری هستند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • گروه خبری : 31286
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست