×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/07/10 - 15:11
  • بازدید : 1551
  • تعداد بازدید : 82
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

برگزاری اولین جلسه تحلیل هزینه‏ های بیمارستانی با حضور معاون درمان دانشگاه / توجه مدیران بیمارستانی بر تحلیل هزینه ها

اولین جلسه تحلیل هزینه‏های بیمارستان با حضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه در بیمارستان کودکان مفید برگزار شد

توجه مدیران بیمارستانی بر تحلیل هزینه ها

روابط عمومی معاونت درمان: اولین جلسه تحلیل هزینه‏های بیمارستان با حضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه در روز سه‏شنبه 4 مهرماه 96  در بیمارستان کودکان مفید برگزار شد.

 

دکتر رحمانی ضمن اشاره  به محدودیت منابع،  بهینه‏سازی هزینه‏ها  خصوصا در بیمارستان‏ها که هزینه‏های زیادی به نظام سلامت تحمیل می‏کنند را از مهمترین وظایف مدیران دانست و بر مدیریت صحیح منابع تاکید کرد.

 

معاون درمان دانشگاه با بیان مطالبی پیرامون مشکلاتی در حوزه درامدزایی در بیمارستان‏ها خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ده درصد خدماتی که به بیماران ارایه می‏شود به درستی ثبت نمی‏شود. و همین امر مشکلاتی را در زمینه دریافت مطالبات بیمارستان از بیمه ها بوجود آورده است .

 

دکتر ایمان‏زاده رئیس بیمارستان در ادامه بر اهمیت تحلیل‏ و بهینه‏سازی هزینه‏ها تاکید کرد و خواستارتعیین اهرم‏های قانونی بازدارنده برای کلیه پرسنل (اعم از درمانی یا غیر درمانی) که به هر عنوان باعث اتلاف هزینه‏ها یا کسورات درامدی بیمارستان می‏شود، شد.

 

پروانی مدیر بیمارستان و بنار مدیر مالی بیمارستان نیز با اشاره به هزینه‏های بالای پیوند در بیماران پیوندی و عدم حمایت مالی بیمارستان، به ارایه گزارشی از اطلاعات مالی و هزینه‏ای بیمارستان پرداختند؛ که مقرر شد موضوع از طریق وزارت بهداشت، هیات امنای ارزی و بیمه‏ها پیگیری شود.

 

دکتر ملاجعفری مدیر اقتصاد درمان و آمار معاونت درمان نیز در این نشست برلزوم تحلیل هزینه‏های بیمارستان مطابق با الگوی ارایه شده از طرف معاونت درمان در سطح بیمارستان‏های تابعه دانشگاه تاکید کرد.

 

همچنین دکتر حاجی قاسمعلی مدیر خدمات درمانی و تعالی بالینی و بیمارستانی معاونت درمان بر لزوم تعامل نزدیک با بیمه‏های درمانی جهت جلوگیری از کسورات بیمارستانی و مشارکت همه مدیران در بهینه‏سازی هزینه‏ها تاکید کردند.

 

 خسروآبادی کارشناس مدیریت اقتصاد درمان معاونت درمان به استفاده از مدل یونیسف برای تحلیل هزینه‏های بیمارستانی در سطح دانشگاه اشاره کرد، و مقرر شد طی جلسه‏ای پیشنهادات آقای بنار، در الگوی تحلیل هزینه‏ها در نظر گرفته شود. 

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 52117
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست