×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1391/10/06 - 11:33
  • بازدید : 1594
  • تعداد بازدید : 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نشستی با ریاست دانشگاه پیرامون مبحث« اقتصاد مقاومتی »

روابط عمومی معاونت درمان : نشستی با حضور دکتر ابوالقاسمی ریاست دانشگاه پیرامون مبحث « اقتصاد مقاومتی » در روز شنبه مورخ 18/9/91 راس ساعت 7 صبح در سالن جلسات ریاست دانشگاه توسط معاونت درمان و با حضور روسا و مدیران مراکز آموزشی، بهداشتی و درمانی تابعه، مدیران و معاونین دانشگاهی مرتبط با موضوع و دکتر یاوری معاون درمان برگزار گردید.

در ابتدای نشست دکتر ابوالقاسمی ضمن عرض خوشامد گویی به بیان مطالب پیرامون اهمیت نقش اقتصاد مقاومتی پرداختند؛ سپس ایشان پیشنهاداتی را از قبیل تحقیق علمی بر هزینه ها و استفاده مناسبتر از بودجه در جهت کاهش هزینه ها، سعی بر کشف راه حلهای بنیادی در جهت جذب افزایش درآمد مرکز، تلاش بر استقلال درآمدی با روشهای نوین مدیریتی و افزایش کیفیت ارائه خدمات در جهت تحقق این امر مهم بیان داشتند و از همه خواستند که در این راستا تلاش ها و راهکارهای خود را برنامه ریزی نمایند. همچنین در این نشست دکتر یاوری معاون درمان بعنوان حلقه ارتباطی و اصلی در ارتقاء روند کیفی و کمی مراکز و هدایت این امر بیان داشتند که، جلسات مکرری در هفته های گذشته با ریاست دانشگاه و روسا و مدیران مراکز تشکیل شده و راهکارهای پیشنهادی در جهت تحقق آن، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. سپس روءسا و مدیران مراکز به بیان نقطه نظرات و درخواست هایشان از معاونین و ریاست دانشگاه پرداختند و مساعدت و کمک این عزیزان در این حرکت بزرگ بیش از بیش خواستار شدند. در خاتمه دکتر ابوالقاسمی از زحمات کلیه همکاران خود که در راه ارتقاء سلامت این جامعه و اهداف جمهوری اسلامی تلاش میکنند تشکر و قدردانی نمودند و تحقق این امر را در گرو همکاری و همبستگی همه خواندند.

  • گروه خبری : بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 260
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست