×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/03/13 - 08:02
  • بازدید : 16905
  • تعداد بازدید : 13726
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

سامانه یکپارچه نوبت دهی الکترونیکی به بیماران در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی راه اندازی شد

سامانه یکپارچه نوبت دهی الکترونیکی به منظور ارائه خدمات بهتر و افزایش رضایتمندی بیماران در کلیه بیمارستان های دولتی تابعه دانشگاه راه اندازی شد

سامانه یکپارچه نوبت دهی الکترونیکی به بیماران در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی راه اند

روابط عمومی معاونت درمان: سامانه یکپارچه نوبت دهی الکترونیکی به منظور ارائه خدمات بهتر و افزایش رضایتمندی بیماران در کلیه بیمارستان های دولتی تابعه دانشگاه راه اندازی شد.

 

دکتر مرضیه نوربخش مدیریت خدمات بیمارستانی معاونت درمان دانشگاه گفت: درمانگاه های بیمارستانی بعنوان یک بازوی خدمتی مهم در بهره گیری بهتر بیماران از خدمات درمانی و کاهش تعداد بستری در بخش های بیمارستانی محسوب می شود. از این رو ارتقاء کیفیت خدمات درمانگاهی با راه اندازی سیستم نوبت دهی جامع در دستور کار دانشگاه و معاونت درمان قرار گرفت.

 

مدیر خدمات بیمارستانی خاطرنشان کرد: از میان دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در استان تهران، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اولین دانشگاه در راه اندازی سامانه یکپارچه نوبت دهی در سطح بیمارستان ها است.

 

وی درخصوص نحوه کار این سیستم گفت: استقرار کیوسک های نوبت دهی در سطح بیمارستان ها برای مراجعه کنندگان حضوری و راه اندازی برنامه تلفن همراه و تلفن گویا برای امکان غیرحضوری، سه روش دریافت نوبت است. که با استفاده از هر کدام فرد میتواند به راحتی از وضعیت حضور پزشکان متخصص در نزدیکترین محل زندگی خود مطلع شود.

 

مدیر خدمات بیمارستانی افزود: شهروندان میتوانند با مراجعه به سایت nobat.sbmu.ac.ir  و دسترسی به کلیه خدمات ارائه شده به تفکیک بیمارستان ها، تخصص ها و پزشکان متخصص از سردرگمی و رفت و آمدهای بیهوده خلاص شوند.

 

دکتر نوربخش، امکان نظرسنجی از بیماران، امکان دسته بندی اولویت های نوبت برای انواع بیماران، قابلیت گزارش دهی به مدیران ارشد بیمارستان، اخذ نوبت قطعی، کنسل نوبت و ارسال توصیه های پزشکی و فیلم های آموزشی در تخصص های مختلف را از جمله مزیت های این سیستم عنوان کرد.

 

وی، امکان گزارش گیری نوبت های حضوری و غیرحضور بصورت تفصیلی و آماری، قابلیت گزارش دهی در سه سطح ستادی و بیمارستانی، عملیاتی نمودن فراخوان های پذیرش بصورت نرم افزاری و سخت افزاری و دسترسی کاربران پذیرش بیمارستان، مسئول پذیرش و مدارک پزشکی، مسئول سیستم نوبت دهی و مدیریت صف پزشکان را از مزیت های جانبی نرم افزار ذکر کرد.

 

مدیریت خدمات بیمارستانی یادآور شد: بیمارستان ها بعنوان یک بنگاه اقتصادی خدماتی محسوب می شوند. و مهمترین شاخص ارزیابی بنگاه های خدماتی، میزان رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع از خدمات ارائه شده است. از این رو با راه اندازی این سیستم تلاش می شود تا با مدیریت صف و بهینه نمودن دسترسی عادلانه به خدمات درمانی، این مهم محقق شود.

 

دکتر نوربخش در خاتمه ضمن تشکر از حمایت های رئیس دانشگاه و معاون درمان در تسریع فرایندهای اجرای سیستم، گفت: در حال حاضر در استان تهران آغازگر این سیستم هستیم، تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات در حوزه درمان و رضایتمندی شهروندان گرامی انجام می دهیم.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 78925
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست