روابط عمومی معاونت درمان:
برگزاری کارگاه اصول استقرار استانداردها و مستندسازی در آزمایشگاه
کارگاه اصول استقرار استانداردها و مستند سازی در آزمایشگاه توسط اداره امور آزمایشگاههای حوزه معاونت درمان در مورخ 18/9/91 در سالن اجتماعات معاونت با حضورحدود 100 نفر از پرسنل آزمایشگاههای بیمارستانهای دولتی و خصوصی تحت پوشش و کارشناسان نظارت بر آزمایشگاههای شبکه های وابسته برگزار گردید.
در این کارگاه کلیات و چگونگی فرآیند استقرار استانداردهای آزمایشگاهی درمحورهای فضا وتأسیسات ، مدیریت کارکنان ، تجهیزات ، ایمنی زیستی ، مستندسازی و فرآیندهای فنی آزمایشگاه توسط سخنرانان کارگاه خانمها: عسکری و عبادنظامی و آقایان: مجتهدی ، جواهری و وطن خواه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در حاشیه جلسه مذکور مدعوین مسائل و مشکلات خود را در روند استقرار استانداردهای ابلاغی از سوی وزارت متبوع به اطلاع مسئولان و کارشناسان مربوطه رساندند.
نظر