×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1403/03/30 - 09:47
  • بازدید : 149
  • تعداد بازدیدکننده : 113
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

ثبت نام هشتمین آزمون صلاحیت حرفه‌ای گروه پرستاری آغاز شد

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در اطلاعیه‌ای از ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه‌ای گروه پرستاری ( پرستاری، هوشبری و اتاق عمل) در 11 مرداد 1403 خبر داد.

ثبت نام هشتمین آزمون صلاحیت حرفه‌ای پرستاران

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در اطلاعیه‌ ای از ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه‌ ای گروه پرستاری (پرستاری، هوشبری و اتاق عمل) در ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه‌ ای گروه پرستاری ( پرستاری، هوشبری و اتاق عمل) در سال ۱۴۰۳ از تاریخ ۳۰ خرداد لغایت ۳ تیرماه ۱۴۰۳ طبق قوانین و مقررات موجود و مطابق مندرجات دفترچه راهنما آغاز می‌شود.

 

گفتنی است آزمون مذکور در تاریخ ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ در دانشگاه‌ های علوم پزشکی اراک، سمنان، ارومیه، کردستان، اردبیل، شیراز، شهرکرد، اهواز، قزوین، ایلام، قم، هرمزگان، البرز، خراسان جنوبی، کرمان، خراسان شمالی، کرمانشاه، بوشهر، گلستان، تبریز، لرستان، تهران، شهید بهشتی، ایران، مشهد، گیلان، همدان، زاهدان، یاسوج، زنجان، یزد و مازندران برگزار می‌ شود.

.

ثبت نام و اعلام نتایج آزمون مذکور به صورت اینترنتی و از طریق وب سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی https://sanjeshp.ir/ انجام می‌ گیرد.

 

لازم به ذکر است کلیه داوطلبانی که دارای دانشنامه دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پرستاری و یا دانشنامه دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری هوشبری هستند یا گواهی فراغت از تحصیل در رشته‌های فوق از دانشگاه محل تحصیل خود دارند، می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

 

مدارک تحصیلی داوطلبان خارج از کشور باید به تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.

 

داوطلبان صرف‌ نظر از دانشگاه محل فراغت از تحصیل یا دانشگاه محل خدمت، می‌ توانند هر یک از حوزه‌ های ذکر شده را به عنوان حوزه امتحانی انتخاب کنند.

 

برخورداری از سلامت و توانایی جسمی، اعتیاد نداشتن به مواد مخدر، برخورداری از تمام شرایط عمومی متداول در آزمون‌ های مختلف کشور، اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مندرج در قانون اساسی، پذیرفتن قانون اساسی، عدم مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران، عدم وابستگی تشکیلاتی به احزاب و گروه‌ های محارب و ملحد و هواداری از آنها، نداشتن سوء پیشینه کیفری و عدم اشتهار به فساد اخلاقی از جمله شرایط عمومی لازم برای شرکت در این آزمون است.

 

متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط جسمی و روانی خاص از جمله « دوربینی اصلاح نشده، نارسایی تنفسی متوسط و شدید، قطع یا فقدان اندام فوقانی و تحتانی، اختلال دو قطبی، افسردگی شدید، مصرف دارو‌ های محرک یا مخدر سیستم عصبی مرکزی، اعتیاد به مواد مخدر، VF یا VT ناپایدار و اختلال شنوایی» مجاز به شرکت در آزمون صلاحیت حرفه‌ ای گروه پرستاری نیستند.

 

افرادی که به دلیل تعهد، دانشنامه فراغت از تحصیل را در اختیار ندارند، می‌ توانند تصویر حکم کارگزینی که در آن مدرک تحصیلی قید شده یا گواهینامه موقت پایان تحصیلات و یا پایان طرح خود را ارایه دهند.

 

فایل دفترچه و اطلاعیه را از این قسمت دانلود کنید

 

  • گروه خبری : عمومی در حوزه درمان
  • گروه خبری : 143709
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست