روابط عمومی معاونت درمان:
راه اندازی سامانه نوبت دهی الکترونیک دیگر گام اجرای سامانه یکپارچه مدیریت الکترونیک درمان (سیماد) معاونت درمان دانشگاه
سامانه یکپارچه مدیریت الکترونیک درمان (سیماد ) در راستای برنامه تحول نظام اداری و تحقق دولت الکترونیک با تلاش پیگیر معاونت درمان با هدف ارتقای کیفیت سطح خدمت رسانی و جلب رضایت شهروندان با ایجاد برنامه های متنوع فعالیت های خود را بطور رسمی و با ساماندهی با دیگر مراکز تحت پوشش خود در حال راه اندازی می باشد.
اولین برنامه یی که از این سامانه پس از برقراری امکان نوبت دهی تلفنی فعال می گردد امکان سامانه نوبت دهی الکترونیک می باشد. این برنامه دارای اطلاعات مفیدی برای کاربران خود می باشد؛ و دارای خصوصیات ذیل است :
- امکان نوبت دهی الکترونیکی در کلیه مراکز، درمانی و آموزشی تحت پوشش معاونت درمان
- امکان جستجوی پزشکان بر اساس نام و یا تخصص مورد نظر در مراکز تحت پوشش
- امکان دریافت اطلاع از حضور پزشکان مقیم در مراکز
- امکان دریافت نوبت از کلیه مراکز درمانی و آموزشی تحت پوشش معاونت
- امکان ارسال پیام کوتاه به شهروندان در تایید قبولی ثبت
این برنامه از روز سه شنبه مورخ 21 آذرماه بصورت رسمی و آزمایشی در پرتال معاونت درمان جهت مراکز پانزده خرداد، امام حسین(ع)، شهید مدرس آغاز به فعالیت نموده و در مدت زمان کوتاهی در کلیه مراکز درمانی و آموزشی تحت پوشش نیز فعال خواهید گردید. در ادامه این روند برنامه های نظارت الکترونیکی و سیر درخواست صدورپروانه چند روز بعد از این برنامه به اجرا در خواهد آمد.
نظر