×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/12/21 - 08:50
  • بازدید : 1213
  • تعداد بازدید : 48
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

نشست سوپروایزران آموزشی بیمارستان های دولتی تابعه دانشگاه در معاونت درمان

آخرین جلسه سوپروایزران آموزشی مراکز تابعه دولتی دانشگاه در روز سه شنبه 17 اسفندماه با حضور 18 نفر از سوپروایزرهای آموزشی مراکز تابعه در معاونت درمان برگزار شد

روابط عمومی معاونت درمان: آخرین جلسه سوپروایزران آموزشی مراکز تابعه دولتی دانشگاه در روز سه شنبه 17 اسفندماه با حضور 18 نفر از سوپروایزرهای آموزشی مراکز تابعه در این معاونت برگزار شد.

 

دکتر عظیمی مدیر اداره پرستاری دانشگاه ضمن تشریح سیاست های آموزشی سال آینده از زحمات یک ساله سوپروایزران آموزشی تشکر و قدردانی کرد و آنان را مهم ترین عناصر ارتقا و افزایش کیفیت خدمات حیطه پرستاری و مامائی مراکز توصیف کرد.

 

وی با بیان چارچوب اساسی برنامه های آموزشی اداره پرستاری در سال آتی، و تدوین آن بر اساس چهار مقوله صلاحیت حرفه ای، آموزش کارکنان، اعتباربخشی و شاخص های ملی، در هر حوزه کارگروه هایی از سوپروایزران تشکیل دادند که هر یک بر اساس جدول زمانی جلسات مورد نیاز را با همراهی اداره پرستاری تشکیل داده و نتایج آن از طرف اداره پرستاری معاونت درمان ابلاغ و اجرایی شود.

 

برنامه های مدون آموزش مداوم، ارزیابی عملکرد، برنامه توسعه فردی، تشخیص های پرستاری، آموزش های عمومی و تخصصی پرستاری و شاخص های ملی از جمله مباحثی بودند که کارگروه های مورد نظر هر یک تعیین شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 43843
کلید واژه

تصویر

نشست سوپروایزران آموزشی بیمارستان های دولتی تابعه دانشگاه در معاونت درمان
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست