قابل توجه آزمایشگاه های تابعه دانشگاه:
الزام ثبت اطلاعات توزیع در سامانه انبار مجازی (سامانه imed)
آزمایشگاه های خصوصی و دولتی تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی ملزم به ثبت اطلاعات تجهیزات و ملزومات پزشکی خود در سامانه انبار مجازی هستند
آزمایشگاههای خصوصی و دولتی تحت پوشش دانشگاههای علوم پزشکی ملزم به ثبت اطلاعات تجهیزات و ملزومات پزشکی خود در سامانه انبار مجازی هستند.
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در راستای اجرای بند ۱ و ۶ مصوبات جلسه ستاد اقتصادی دولت برای پایش فرآیند تامین و توزیع کالاهای اساسی تا مصرف کننده نهایی و نیز اجرای ضوابط اختصاصی تجهیزات و ملزومات پزشکی ماده ۲ دستورالعمل تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که فروش کالاهای تجهیزات و ملزومات پزشکی در زنجیره تامین تا مصرف میباشد، اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (سامانه imed) این امکان را فراهم کرده که کاربران تمامی آزمایشگاه ها، کالاهای دریافتی خود را در کارتابل مربوط به مرکز مشاهده نموده و درصورت تایید کالاهای اعلام شده، کلید تایید اطلاعات و در صورت عدم صحت، با زدن کلید رد اطلاعات آنرا به کارتابل ارسال کننده (فروشنده) برگردانند.
برای ثبت اطلاعات در سامانه مذکور بایستی ابتدا در سایت imed وارد شده و در بخش ویژه روی لینک سامانه imed کلیک نموده و گزینه توزیع کالای مشمول دریافت ارز رسمی را انتخاب نمایند، سپس از لینک http://register.imed.ir/ با نام کاربری و کلمه عبور مربوط به آزمایشگاه وارد سامانه شده و بعد از ورود از منوهای بالا لینک مدیریت اطلاعات توزیع کالای مشمول ارز را انتخاب نمایند.
لازم به ذکر است در سایت imed برای هر آزمایشگاه نام کاربری و رمز ورود مشخص شده است که برای اطلاع از آن می توانند به فایل اکسل مراجعه نمایند. همچنین جهت اطلاع از فرآیند مذکور به فایل راهنما مراجعه شود. ( فایل راهنما )
شایان ذکر است درصورتی که آزمایشگاهی تازه تاسیس بوده و نام کاربری ندارد، میتواند با معاونت درمان/ مدیریت امور آزمایشگاهها مکاتبه و پس از تکمیل اطلاعات مورد درخواست، نسبت به اختصاص نام کاربری و رمز عبور اقدام نماید.
نظر