×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/12/16 - 09:40
  • بازدید : 1605
  • تعداد بازدید : 29
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید معاونان درمان و غذا و دارو دانشگاه از بیمارستان شهدای پاکدشت/ توجه به نیروی انسانی بعنوان بازوی پرقدرت سازمان؛ یک اولویت مهم

دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه به همراه دکتر سلام زاده معاون غذا و داروی دانشگاه در روز شنبه 14 اسفندماه از بیمارستان شهدای پاکدشت بازدید کردند

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه به همراه دکتر سلام زاده معاون غذا و داروی دانشگاه در روز شنبه 14 اسفندماه از بیمارستان شهدای پاکدشت بازدید کردند.

 

در این نشست که روند خدمت رسانی و مشکلات پیش روی بیمارستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت؛ دکتر رحمانی تامین نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان از نیروهای بومی شهرستان را علاوه بر مسئله اشتغالزایی و نقش حمایتی از جوانان مستعد منطقه، عامل مهمی در ماندگاری نیروهای کاری و افزایش سطح خدمات درمانی به مردم منطقه عنوان کرد.

 

معاون درمان دانشگاه خاطرنشان کرد: تامین محل های استراحتی و اقامتی ویژه پرسنل و حتی افراد خانواده ایشان در محیط و اطراف بیمارستان، باید در کنار مسائل عمرانی و توسعه فضاهای فیزیکی و تجهیزاتی بیمارستان بعنوان یک مهم در تصمیم گیری ها لحاظ شود.

 

وی راه اندازی یک بیمارستان مجهز با کلیه تجهیزات روز پزشکی را بدون وجود پرسنلی خبره و دلسوز غیر ممکن خواند و نیروی انسانی را بعنوان بازوی پرقدرت و اولویت مهم برای هر سازمان خواند.

 

دکتر سلام زاده نیز خاطرنشان کرد: برای توسعه هرگونه خدمات بیمارستانی می بایست دلایل مدون و تحقیقات اولیه آن در بیمارستان انجام شود؛ تا علاوه بر تسریع روند حمایت های دانشگاه، اصل بهره وری نیز رعایت شود.

 

در خاتمه این نشست معاونین درمان و غذا و دارو به همراه تیم حاضر در جلسه از بخش های در حال راه اندازی، اورژانس، بخش جراحی، بخش ویژه، اتاق های عمل و بخش های فعال بیمارستان بازدید کردند و از نزدیک روند خدمت رسانی به بیماران را مورد ارزیابی قرار دادند.

 

بدنبال بازدید مذکور معاون درمان دانشگاه به همراه مدیر شبکه بهداشت و درمان پاکدشت  و مدیران حوزه معاونت درمان از بیمارستان زعیم پاکدشت نیز بازدید کرد؛ و ضمن بازدید مشکلات و درخواست های ارائه شده را مورد بررسی قرار دادند.

 

گفتنی است در این بازدید دکتر افجه یی معاون اجرایی معاونت توسعه، مهندس میرابی مدیر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی، دکتر حاجی قاسمعلی مدیر خدمات درمانی و تعالی بالینی و بیمارستانی معاونت درمان، دکتر هاشمی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه، دکتر جنتی مدیر اداره ارزیابی فضاهای درمانی معاونت درمان، دکتر فتحی ناز مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت، دکتر صادقی رییس بیمارستان و جمعی از مدیران بیمارستان نیز حضور داشتند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 43662
کلید واژه

تصویر

توجه به نیروی انسانی بعنوان بازوی پرقدرت سازمان؛ یک اولویت مهم
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست