×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/04/25 - 13:23
  • بازدید : 1233
  • تعداد بازدید : 22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در نشست روسای بیمارستان های شهرستان پاکدشت:

باید بهره گیری از امکانات موجود را بعنوان یک راهکار مناسب جدی گرفت

بیمارستان شهدای پاکدشت و زعیم شهرستان پاکدشت در نزدیکی یکدیگر در حال ارائه خدمات درمانی به مردم این شهرستان هستند، و به منظور بهره گیری هر چه بهتر از خدمات و امکانات بیمارستانی نشستی در معاونت درمان تشکیل شد

باید بهره گیری از امکانات موجود را بعنوان یک راهکار مناسب جدی گرفت

روابط عمومی معاونت درمان: بیمارستان شهدای پاکدشت و زعیم شهرستان پاکدشت در نزدیکی یکدیگر در حال ارائه خدمات درمانی به مردم این شهرستان هستند، و به منظور بهره گیری هر چه بهتر از خدمات و امکانات بیمارستانی نشستی در روز یکشنبه 24 تیرماه در معاونت درمان تشکیل شد.

 

دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه در این نشست که به منظور همفکری در بهره گیری از امکانات دو بیمارستان برگزار شد، گفت: توسعه خدمات درمانی در شهرستان های تابعه دانشگاه به منظور کاهش مراجعات به شهر تهران و افزایش رضایتمندی مردم یکی از اهداف مهم حوزه درمان دانشگاه است، که افتتاح بیمارستان شهدای پاکدشت در همین راستا بود.

 

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در توسعه خدمات بیمارستانی افزود: باید با یک برنامه ریزی علمی از امکانات موجود دانشگاه بهترین استفاده را کرد، زیرا بهترین راهکار برای ارتقاء سطح خدمات درمانی با حداقل هزینه، بهره گیری از امکانات موجود است.

 

معاون درمان دانشگاه خاطرنشان کرد: باید بهره گیری از امکانات موجود را بعنوان یک راهکار مناسب جدی بگیریم، که این امر در گرو همدلی و همفکری با یکدیگر است.

سپس با ارائه گزارشی از خدمات بیمارستان های شهدای پاکدشت و زعیم شهرستان توسط روسای بیمارستان، پیرامون چگونگی همپوشانی خدمات در دو بیمارستان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

در خاتمه مقرر شد بیمارستان شهدای پاکدشت به عنوان مرکز جنرال شهرستان و بیمارستان زعیم بعنوان یک بیمارستان جنرال با توسعه خدمات تخصصی در شهرستان خدمت رسانی کنند.

 

گفتنی است در این نشست دکتر سید مهدی معززی معاون فنی معاونت درمان، دکتر محمدباقر رضایی مشاور اجرایی معاون درمان، دکتر امیر هاشمی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه، خانم دکتر نوربخش مدیر خدمات تعالی بالینی و بیمارستانی و روسای بیمارستان های شهدای پاکدشت و زعیم حضور داشتند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 64616
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست