×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/04/25 - 09:44
  • بازدید : 1117
  • تعداد بازدید : 28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

برگزاری دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان فیروزکوه

دومین جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذائی شهرستان با حضورمهندس طاهری فرماندار و رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذائی شهرستان و دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی درروز پنج شنبه 22 تیرماه درسالن اجتماعات شبکه بهداشت ودرمان شهرستان برگزارشد

برگزاری دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان فیروزکوه

روابط عمومی معاونت درمان: دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذائی شهرستان در سال 1396با حضورمهندس طاهری فرماندار و رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذائی شهرستان و دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی درروز پنج شنبه 22 تیرماه درسالن اجتماعات شبکه بهداشت ودرمان شهرستان برگزارشد.

 

در این نشست که دکتر محمدنیا معاون  فنی معاونت اموربهداشتی دانشگاه، مهندس کریمی معاون سیاسی انتظامی فرماندار، دکتر کرمانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان ودبیرکارگروه و اعضاء کارگروه نیز حضور داشتند؛ دکتر رحمانی پیرامون لزوم ایجاد جامعه ایمن و نقش و تاثیر برنامه های جامعه ایمن بر حوزه درمان مطالبی را بیان کرد.

 

دکتر کرمانی نیز ضمن بیان مطالبی پیرامون جامعه ایمن و اجرای این طرح در شهرستان گفت: درحال حاضر شهرستان فیروزکوه بعنوان تنها شبکه در سطح دانشگاه شهید بهشتی است، که برنامه جامعه ایمن در آن به طور رسمی و جدی درحال اجرا می باشد.

 

وی سلامت را محور توسعه پایدار و نقطه مشترک همه ادیان و مذاهب در هر جامعه عنوان کرد، و نقش سلامت افراد در ایجاد یک جامعه ایمن را مهم خواند.

 

گفتنی است در این نشست در خصوص انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهرستان، ساماندهی کشتارگاه، دفن و بازیافت زباله، ساماندهی احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری، انتقال شرکت تامین ماسه به خارج از شهرستان، ساماندهی دفن زباله  و بازیافت پسماند بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

در خاتمه همه مسئولین و ادارات مرتبط با موضوع بر اجرای دقیق برنامه جامعه ایمن و برگزاری جلسه هماهنگی در تمامی ادارات، شناسائی و رفع مشکلات هر سازمان و ارائه گزارش به صورت مکتوب به دبیر خانه کارگروه سلامت وامنیت غذائی تاکید شد.

 

همچنین مقرر شد تمامی ادارات خصوصا  شبکه بهداشت و درمان و اداره آموزش و پرورش شهرستان نسبت به آموزش شهروندان در این خصوص اهتمام بیشتری داشته باشند. و جلسه یی مجزا از کارگروه سلامت و امنیت غذائی برای اجرای برنامه جامعه ایمن تشکیل شود.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 48884
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست