×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1394/11/21 - 21:02
  • بازدید : 2105
  • تعداد بازدید : 20
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بیمارستان خیریه حضرت فاطمه ( س) شهرستان دماوند در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قرار گرفت

روابط عمومی معاونت درمان: بیمارستان خیریه حضرت فاطمه (س) شهرستان دماوند با فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قرار گرفت.

بیمارستان خیریه حضرت فاطمه ( س) شهرستان دماوند در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تحت پوشش دان

روابط عمومی معاونت درمان: بیمارستان خیریه حضرت فاطمه (س) شهرستان دماوند به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی  تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قرار گرفت.

 

بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) که از سال 83 بصورت خیریه در شهرستان دماوند مشغول به فعالیت بود، با رایزنی های صورت گرفته از سوی مدیران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با مسئولین شهر و هیات مدیره این بیمارستان مجددا از اول اسفندماه سال جاری تحویل این دانشگاه علوم پزشکی شد.

 

دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه ضمن اشاره به اینکه شهرستان دماوند در مسیر دو محور پر تردد و حادثه خیز هراز و فیروزکوه و همچنین همجوار پیست آبعلی می باشد گفت: با این اقدام، هماهنگی های دو بیمارستان موجود در سطح شهرستان، با توجه به ایجاد یک مدیریت همسو علاوه بر جلوگیری از اعزام بیماران به شهر تهران، زمینه را برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان آماده می سازد.

 

وی افزود: با واگذاری این بیمارستان به دانشگاه، شهرستان دماوند صاحب دو بیمارستان دولتی خواهد شد و همین امر موجب می شود که مردم از خدمات بهتر و با هزینه کمتر بهره مند شوند.

 

دکتر رحمانی در ادامه گفت: به دلیل انجام برخی از اقدامات، این بیمارستان در حال حاضر تنها با یک بخش اورژانس شبانه روزی و پلی کلنیک تخصصی به شهروندان خدمت رسانی می کند.

 

معاون درمان ضمن تشکر و قدردانی از خیرین این بیمارستان اظهار امیدواری کرد، که کمک های خیرین برای اداره بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) و سوم شعبان کمافی السابق ادامه یابد.

 

در خاتمه دکتر رحمانی از زحمات بی دریغ فرمانداری، نماینده شهر، شهردار، هیات مدیره بیمارستان و خیرین این شهر که در واگذاری مجدد این بیمارستان به دانشگاه تلاش کردند تشکر و قدردانی کرد و گفت: با آغاز طرح تحول نظام سلامت و تلاش در جهت خدمت رسانی بهتر و از همه مهمتر ارزان تر به هموطنان عزیز، این اقدام می تواند در سلامت مردم و کاهش دغدغه های مردم شهرستان دماوند و همچنین شهر های همجوار نقش مهمی را داشته باشد.

 

گفتنی است که به منظور اقدامات نهایی و تحویل این بیمارستان به دانشگاه مراسمی با حضور دکتر رحمانی معاون درمان، فرماندار شهرستان دماوند، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر دماوند، شهردار شهر دماوند، اعضاء هیات مدیره بیمارستان و جمعی از خیرین و هیات امنای حسینه های شهر در روز پنج شنبه 15 بهمن ماه  و مصادف با ایام اله دهه فجر در این بیمارستان برگزار شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 28684
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست