×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1394/07/12 - 11:30
  • بازدید : 1588
  • تعداد بازدید : 20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

نشست صمیمانه دکتر رحمانی معاون درمان با پرسنل اداره نظارت و بازرسی / هر مرکز درمانی تحت پوشش دانشگاه باید حداقل یکبار در سال مورد بازدید قرار گیرد

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر رحمانی معاون درمان در روز چهارشنبه 8 مهرماه 94 با پرسنل اداره نظارت و بازرسی در یک نشست دوستانه به بحث و تبادل نظر پیرامون فعالیت ها و درخواست های همکاران پرداختند.

نشست صمیمانه دکتر رحمانی معاون درمان با پرسنل اداره نظارت و بازرسی / هر مرکز درمانی تحت پوشش دانشگاه

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر رحمانی معاون درمان در روز چهارشنبه 8 مهرماه 94 با پرسنل اداره نظارت و بازرسی در یک نشست دوستانه به بحث و تبادل نظر پیرامون فعالیت ها و درخواست های همکاران پرداختند.

 

دکتر رحمانی در این نشست ضمن قدردانی از زحمات و اقدامات انجام گرفته توسط پرسنل حوزه نظارت و بازرسی، نظارت را یکی از مهمترین وظیفه های معاونت درمان خواند و گفت: باید تلاش کنیم با افزایش کیفیت و کمیت بازدیدها و استفاده از روش های جدید نظارتی به گونه یی انجام وظیفه کنیم که حضور معاونت بعنوان یک ابزار نظارتی حس شود.

 

وی افزود: با گستردگی حوزه جغرافیایی و تعداد بالای مراکز درمانی تحت پوشش و همچنین کمبود نیروی نظارتی می بایست با یک برنامه زمان بندی و استراژیک مناسب تلاش کنیم تا هر مرکز در سال حداقل یکبار مورد بازدید قرار گیرد.

 

دکتر رحمانی خاطر نشان کرد: برای رسیدن به برنامه یی مدون و همچنین روش های نوین نظارتی باید با تدوین اهداف، ترسیم فرایندها و همچنین یک کارسنجی مجدد مشکلات را شناسایی و بصورت علمی در جهت رفع آنها گام برداریم.

 

معاون درمان گفت: باید به سمتی برویم تا با بکارگیری متخصصین حوزه دانشگاه بتوانیم نظارت را به یک نظارت علمی و تخصصی در همه زمینه ها نزدیک کنیم.

 

در خاتمه مقرر شد کلیه همکاران با توجه به موارد مطرح شده در این نشست درخصوص اصلاح امور و ارتقاء سیستم نظارتی راهکارهای پیشنهادی خود را به معاون درمان اعلام کنند.

گفتنی است در این نشست که مشاوران دکتر رحمانی نیز حضور داشتند کلیه همکاران اداره نظارت و بازرسی نظرات، پیشنهادها و درخواست های خود را در یک محیط دوستانه به معاون درمان منتقل کردند.    

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 24098
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست