×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1394/04/30 - 11:30
  • بازدید : 1607
  • تعداد بازدید : 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به نقل از روابط عمومی دانشگاه:

بازدید شبانه معاونان توسعه مدیریت منابع و درمان دانشگاه ازبیمارستان شهدای تجریش

به نقل از ورابط عمومی دانشگاه:دکتر فتحی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و دکتر یاوری معاون درمان دانشگاه شامگاه دوشنبه 29 تیرماه از بیمارستان شهدای تجریش بازدید کردند.

بازدید شبانه معاونان توسعه مدیریت منابع و درمان دانشگاه از بیمارستان شهدای تجریش

به نقل از روابط عمومی دانشگاه: دکتر فتحی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و دکتر یاوری معاون درمان دانشگاه شامگاه دوشنبه 29 تیرماه از  بیمارستان شهدای تجریش بازدید کردند.

 

در این بازدید که بمنظور انجام هماهنگی های لازم در راستای بهبود وضعیت اورژانسهای بیمارستانی صورت گرفت ، دکتر مفید رییس بیمارستان، دکتر بحرینی مدیر بیمارستان،دکترعظیمی مدیر اداراه پرستاری و مامایی دانشگاه، کریمی مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز دکتر فتحی و دکتر یاوری را همراهی می کردند.

 

در بازدید مذکور معاونان دانشگاه ضمن بازدید از اورژانس و تریاژ بیمارستان نحوه ارایه خدمات در بخش اورژانس را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داده و رهنمودها و ارشاداتی بمنظور ارایه خدمات بهینه به مراجعان  بیان کردند.

 

دکتر فتحی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در بازدید مذکور  با اشاره به این که اورژانس بیمارستان شهدای تجریش یکی از کلیدی ترین اورژانس های شهر تهران محسوب می شود گفت: توسعه و بهبود کیفیت ارایه خدمات اورژانس این بیمارستان بسیار مهم است و انشاءا... به زودی توسعه فضای فیزیکی اورژانس بیمارستان شهدای تجریش با تامین منابع اجرایی می شود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در سخنان خود با اشاره به اجرای طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد پرسنل بیمارستانی با توجه به حجم بالای مراجعان اورژانس این بیمارستان اظهار امیدواری کرد مبلغی نیز به عنوان اضافه پرداخت به پرسنل اورژانس تعلق گیرد.

دکتر فتحی در سخنان خود تاکید کرد تعیین تکلیف بیماران در  اورژانس باید ظرف  کمتر از شش ساعت انجام پذیرد.

 

دکتر یاوری معاون درمان دانشگاه نیز در این بازدید اظهار داشت: با توجه به حجم بالای مراجعان به اورژانس بیمارستان شهدای تجریش ، باید دو متخصص طب اورژانس به صورت تمام وقت در اورژانس این بیمارستان حضور داشته باشند تا تعیین تکلیف نهایی بیماران و تصمیم گیری در خصوص روند درمان آنان توسط این متخصصان صورت پذیرد.

 

دکتر یاوری همچنین بر اهمیت استفاده از پرسنل کارآمد و با تجربه در بخش های اورژانس تاکید کرد.

 

گفتنی است دکتر فتحی و دکتر یاوری در این بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان نظیر بخش مراقبت های ویژه، آزمایشگاه و بخش جراحی اعصاب بازدید کرده و با بیماران و پرسنل درمانی این بخش ها به گفتگو پرداخته و نظرات آنان را جویا شدند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 21710
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست