×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1394/11/26 - 10:43
  • بازدید : 1589
  • تعداد بازدید : 19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید شبانه معاونان غذا و دارو و درمان دانشگاه از بیمارستان امام حسین (ع)

دکتر رحمانی معاون درمان و دکتر سلام زاده معاون غذا و دارو دانشگاه شامگاه یکشنبه 25 بهمن ماه از بیمارستان امام حسین (ع) سرزده بازدید کردند.

بازدید شبانه معاونان غذا و دارو و درمان دانشگاه از بیمارستان امام حسین (ع)

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر رحمانی معاون درمان و دکتر سلام زاده معاون غذا و دارو دانشگاه شامگاه یکشنبه 25 بهمن ماه از بیمارستان امام حسین (ع) سرزده بازدید کردند.

 

در این بازدید که به منظور انجام هماهنگی های لازم در راستای بهبود وضعیت اورژانس های بیمارستانی صورت گرفت، دکتر معززی مشاور اجرایی و دکتر رضایی مشاور معاون درمان، دکتر هاشمی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه نیز دکتر رحمانی و دکتر سلام زاده را همراهی می کردند.

 

در بازدید مذکور معاونان دانشگاه ضمن بازدید از اورژانس و تریاژ بیمارستان و تبریک فرارسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به همکاران، نحوه ارایه خدمات در بخش اورژانس را از نزدیک مورد ارزیابی قرار دادند.

 

دکتر رحمانی معاون درمان در این بازدید با اشاره به حجم بالای مراجعان به اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) گفت: حضور متخصصین در اورژانس و نظارت بر ارائه خدمات درمانی به بیماران و تعیین تکلیف بیماران ظرف کمتر از 6 ساعت یکی از اولویت های اورژانس ها است.

 

دکتر رحمانی با تاکید بر اهمیت استفاده از پرسنل کارآمد و با تجربه در بخش های اورژانس، خاطر نشان کرد: انشاءا... به زودی توسعه فضای فیزیکی اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) با تامین منابع اجرایی می شود.

وی همچنین افزود: با توجه به اینکه وزیر بهداشت و ریاست دانشگاه بر نظارت مستمر از مراکز درمانی، به خصوص بخش اورژانس تاکید دارند، این بازدیدها در اولویت فعالیت های معاونت درمان خواهد بود.

دکتر سلام زاده معاون غذا و دارو دانشگاه نیز با اشاره به اینکه اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) یکی از حساس ترین اورژانس های شهر تهران محسوب می شود گفت: توسعه و بهبود کیفیت ارائه خدمات اورژانس این بیمارستان بسیار مهم است و اولویت تجهیز بخش اورژانس این بیمارستان در اولویت اول دانشگاه است.

گفتنی است دکتر رحمانی و دکتر سلام زاده در این بازدید از بخش های مختلف مراقبت های ویژه بازدید کرده و با پرسنل درمانی و بیماران این بخش ها به گفتگو پرداخته و نظرات آنان را جویا شدند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 28837
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست