×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/12/02 - 11:03
  • بازدید : 1849
  • تعداد بازدید : 19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

ثبت نام در کنفرانس یک روزه آشنایی با گواهی فوت و صدور جواز دفن و تحلیل مرگ و میر توسط معاونت درمان

کنفرانس یک روزه آشنایی با گواهی فوت و صدور جواز دفن و تحلیل مرگ و میر بر اساس استانداردهای ایمنی بیمار با امتیاز بازآموزی در روز سه شنبه ١٠اسفند ماه توسط معاونت درمان و در بیمارستان لقمان برگزارمی شود

ثبت نام در کنفرانس یک روزه آشنایی با گواهی فوت و صدور جواز دفن و تحلیل مرگ و میر توسط معاونت درمان

روابط عمومی معاونت درمان: کنفرانس یک روزه آشنایی با گواهی فوت و صدور جواز دفن و تحلیل مرگ و میر بر اساس استانداردهای ایمنی بیمار با امتیاز بازآموزی در روز سه شنبه 10اسفند ماه توسط معاونت درمان و در بیمارستان لقمان برگزارمی شود.

 

گروه های هدف کنفرانس مذکور شامل گروه های پرستاری (کلیه مقاطع)، (کارشناسی  و کارشناسی ارشد) مدارک پزشکی، (کارشناسی ارشد و دکتری) مدیریت خدمات درمانی و بهداشتی، پزشکان عمومی و سایر گروه های پزشکی تخصصی بالینی می باشد.

 

 برای شرکت در این کنفرانس پزشکان عمومی، کارشناسان پرستاری، کارشناسی ارشد مدارک پزشکی، کارشناسی ارشد مدیریت خدمات درمانی و بهداشتی مبلغ 23 هزارتومان و برای سایر گروه های پزشکی تخصصی و دکترای مدیریت خدمات درمانی  مبلغ 34 هزار تومان به شماره حساب 2137879018006 بانک رفاه شعبه 196 به نام معاونت آموزشی دانشگاه واریز و رسید آن را در زمان حضور به همراه خود داشته باشند.

 

گفتنی است کنفرانس مذکور از ساعت 8 لغایت 13:30 در سالن آمفی تاتر بیمارستان لقمان به آدرس تهران، خ کارگر جنوبی، چهاراه لشکر، خ مخصوص و با همکاری گروه پزشکی قانونی دانشگاه تشکیل می شود.

 

همچنین کنفرانس مذکور به منظور اجرایی شدن استانداردها و توانمند نمودن تیم ایمنی بیمار بیمارستان هاو با هدف آموزش گروه هدف برگزار می شود.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 42689
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست