×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/10/06 - 10:05
  • بازدید : 1557
  • تعداد بازدید : 21
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

جشنواره ارتقا هتلینگ و پروژه های طرح تحول نظام سلامت برگزار شد/بیمارستانهای برتر معرفی شدند

جشنواره ارتقا هتلینگ و پروژه های طرح تحول نظام سلامت صبح پنجمین روز آذرماه در تالار امام خمینی (ره) دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شد

جشنواره ارتقا هتلینگ و پروژه های طرح تحول نظام سلامت برگزار شد/بیمارستانهای برتر معرفی شدند

روابط عمومی معاونت درمان: جشنواره ارتقا هتلینگ و پروژه های طرح تحول نظام سلامت صبح پنجمین روز آذرماه در تالار امام خمینی (ره) دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با حضور دکتر آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر پیوندی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه و جمعی از روسا، مدیران ومسوولان بیمارستانهای تابعه دانشگاه برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه گزارش پیشرفت پروژه های ارتقاء هتلینگ و طرح تحول نظام سلامت را در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ارائه داد.

 

دکتر پیوندی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی نیز در این مراسم در خصوص نحوه و لزوم اجرای طرح تحول نظام سلامت، مشکلات و چالش های این طرح و تاکید بر سرمایه گذاری در حوزه درمان و بهداشت مطالبی را عنوان کرد.

 

همچنین دکتر آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت در این مراسم به مقوله درمان و سلامت مردم بعنوان اولین اولویت دولت یازدهم، بررسی ابعاد طرح تحول نظام سلامت و نحوه اجرای طرح هتلینگ و رعایت استانداردها تا رسیدن به حد مطلوب و جهانی  در بیمارستانها پرداخت.

 

در خاتمه این مراسم بیمارستانهای برتر شهرتهران و شهرستانهای استان تهران معرفی و با اهدای لوح تقدیر از خدمات روسا و مدیران این مراکز و بیمارستانها قدردانی شد.

 

در اجرای بهینه پروژه هتلینگ بیمارستان شهیدمدرس و آیت ا... طالقانی رتبه اول، بیمارستانهای کودکان مفید و شهدای تجریش رتبه دوم، بیمارستانهای مسیح دانشوری و اختر رتبه سوم را اخذ کردند و بیمارستان سوم شعبان دماوند نیز در خصوص اجرای بهینه پروژه هتلینگ عنوان بیمارستان برتر شهرستانهای تهران را به خود اختصاص داد.

 

در احداث بخش های ویژه بیمارستانهای  آیت ا... طالقانی وکودکان مفید به ترتیب رتبه اول و دوم و بیمارستانهای لقمان حکیم و اخترنیز رتبه سوم را اخذ کردند و بیمارستان سوم شعبان دماوند نیز در این بخش رتبه برتر را از آن خود کرد.

 

همچنین بیمارستانهای آیت ا... طالقانی، شهدای تجریش و لقمان حکیم رتبه های اول تا سوم را در بخش ارائه خدمات در بلوک های زایمان اخذ کردند و بیمارستان سوم شعبان دماوند نیز دراجرای بهینه پروژه های بلوک زایمان رتبه برتر را به خود اختصاص داد.  

 

در راستای ارائه خدمات مطلوب در اورژانس ها نیز بیمارستانهای طرفه، شهدای تجریش به ترتیب رتبه های اول و دوم و بیمارستانهای لقمان حکیم و مهدیه رتبه سوم را کسب کردند و بیمارستان زعیم پاکدشت نیز در راستای اجرای پروژه مذکور رتبه برتر را  در میان بیمارستانهای شهرستان های تهران از آن خود کرد.

 

همچنین بیمارستان امام حسین (ع) رتبه اول و بیمارستان مهدیه رتبه دوم  را از میان بیمارستانهای شهر تهران و بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه عنوان بیمارستارن برتر شهرستانهای تهران را اخذ کرد.

 

این جشنواره با بازدید مسوولان از نمایشگاه دستاوردهای ارتقا هتلینگ و پروژه های طرح تحول نظام سلامت در بیمارستانها و مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی خاتمه یافت.   

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 40509
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست